Denne annonce er inaktiv.
Søg på lignende virksomheder

Få besked hvis annoncen bliver aktiv

Platform til måling af kundeoplevelser

Ansatte
Under 5
Flytbarhed
Kan flyttes
Region
Hele landet
Gem annonce
En moden platform med højt dækningsbidrag søger sælgende ejere til at bringe den videre i livet :)

En first-mover platform, hvor virksomhederne (dine kunder) vha. platformen kan spørge deres kunder om kundeoplevelsen; via SMS, e-mail, link eller en touchscreen URL.

På tværs af spørgekilder opnås en kundetilfredshedsscore på det enkelte spørgsmål, for den pågældende afdeling og for hele virksomheden. Målet er ikke at opnå højest mulige score, men at finde hullerne i osten. Med andre ord, arbejde aktivt med at forbedre bagvedliggende processer for at imødekomme kundernes forventninger.

Platformen kan integreres op mod fx telefon- eller CRM-systemer. Det er tanken at denne udbygning af systemet skal ske på baggrund af et (af dine) kundeønske.

Økonomiske nøgletal

Der er en ret attraktiv dækningsgrad på platformen, da alle initiale omkostninger til udvikling af platformen ER taget.

Regnskab

  • Omsætning:1.100.000 DKK
  • Ebitda: 300.000 DKK
  • Resultat før skat: 150.000 DKK
  • Balancesum: 450.000 DKK
  • Afkastningsgrad

  • Overskudsgrad

Produktet

I bund og grund handler kundetilfredshedsundersøgelser om at finde forskellen imellem din kundes forventninger og din kundes oplevelser.

Alt ind imellem er enten en skuffelse (noget at arbejde med) eller en fejring (en overgåelse af forventningerne). Du kan spise en hamburger på en fastfood-restaurant, og kvaliteten lever sandsynligvis op til dine forventninger. Får du den samme hamburger på en overlevelsestur eller på en fashionabel restaurant vil du have en anden forventning.

Det er det kundeoplevelser handler om. Hvordan lever du eller dine kunder på til deres kunders forventninger.

I årevis har der været udsendt emails om "har du 5 minutter?", "vi har lige 20 spørgsmål til dig!" og lignende. Denne platform handler om det hurtige svar fra kunden, der maksimalt skal bruge 5 sekunder på at at give sin holdning til kende.

Markedsføringskanaler

Løsningen er bygget som en SaaS-løsning, men reelt set solgt via direkte salg.

Omkostninger

Direkte omkostninger relaterer til serverdrift og SMS-gatewayen.

Virksomhedens historie

Platformen er udviklet som et modsvar til de mange mails fra virksomheder, der spørger om man lige har tid til 10 spørgsmål / har 5 minutter / vil være med i en undersøgelse / har lyst til at vinde en flaske vin / lige gider at vurdere et produkt. Det har de færreste mennesker nu til dags. De har 5 sekunder, og det er det de vil give. Det har produktet også bevist. Der er gode responsrater.

Det andet platformen har bevist er at virksomheder i denne slags løsninger har en tendens til at se om de kan score højest muligt. Det er ikke formålet. Formålet er at finde hullerne i osten.

Ideel køber

Platformen har ramt ejerens achilleshæl; evnen til at sælge bredt. Den ideelle ejer kan sælge, og har måske allerede et par tætte forbindelser, der kan have interesse i at afprøve platformen. Vedkommende kan med fordel tænke automatiseringer og integrationer ind i platformens roadmap.

Opstartshjælp

Køber vil få en grundig introduktion til platformen og en introduktion til design- og udviklerteamet bag.

Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
1116

Sælger kontaktet:
2

Følger annoncen:
2

Annonce id-nummer:
29414

Årsag til salg:
Fokus på andre forretninger

Annonce oprettet den:
24-01-2018
Udbudspris 450.000 DKK