Denne annonce er inaktiv.

Grunden til dette vil ofte være, at den ikke er blevet godkendt af en Saxis-medarbejder endnu.
Dette sker typisk indenfor 24 timer.

Få besked hvis annoncen bliver aktiv igen

Veludført club og event baseret dating app (iOS) 2000 oprettede brugere i KBH!

Spændende marked med evig efterspørgsel

  • Flytbarhed:Flytbar
  • Type:Website
  • Ansatte:5 eller derunder
  • Grundlagt:2016
  • Oprettet den:12-10-2017
  • Annonce set:4658
  • Følgere:9
  • Kontaktet:17
Udbudspris 40.000 DKK Honorar ved køb: 4.700 DKK + moms
Tilføj til favoritter

Del annoncen

Beskrivelse

Virksomheden er en club og event baseret dating app der gør det nemt for folk at mødes med andre der skal i byen eller til samme event som dem selv.

Projektet har indtil d.d. været bygget op omkring det Københavnske natteliv og en freemium model, hvor omsætning genereres via brugerne, som kan tilkøbe nye features i appen. Derudover er der et stort forretningspotentiale i en abonnementsløsning med udvidet omsætning fra natklubber, events, festivaler, restauranter mm.

Programmør team kan overtages

Der er investeret 200.000+ DKK i udvikling af hele setupet. Appen er kodet af et meget dygtigt team, som har stået bag flere succesfulde danske såvel som internationale apps, hvilket gør at den kører stabilt og loader hurtigt. Hvis det ønskes kan dette team overtages til at varetage fremtidig videreudvikling og vedligeholdelse af appen.


Produktet

App’en fungerer på følgende måde:

1. Brugeren vælger hvilken dato man skal ud.

2. Brugeren får derefter vist en billede-liste med de forskellige clubs og events hvorfra brugeren kan vælge den/de clubs og events han/hun deltager i

3. Brugeren får derefter vist et feed med profil billeder og navne på alle de andre mennesker der også skal på samme clubs/events som dem selv

4. Brugerne kan matche via 2 match funktioner:

”Hjerte”, der fungerer ligesom et almindeligt ”like” på Tinder/Happn. Dette er anonymt. Der opstår et match hvis to personer ”liker” hinanden.

”Drink”, sender en notifikation til personen om at du er interesseret i at mødes til en drink (ligesom et ”charm”/”super like” og er en premium feature)

5. Når brugerne matcher kan de herefter skrive sammen og aftale at mødes på deres fælles club eller event på den aften de skal ud.

Ideen er at gøre det lettere for folk at mødes hurtigere og lære hinanden at kende i virkeligheden fremfor over tekstbeskeder, ligesom på konventionelle dating apps som Tinder. På denne måde undgår man at spilde en masse tid på at skrive frem og tilbage med et match, før man langt om længe mødes på en date for måske at finde ud af at man ikke har nogen kemi i virkeligheden.

Appen er bygget på engelsk hvilket gør at man kan udbrede den globalt, den har dog indtil nu kun været i København. Der er også massere af muligheder for at implementere flere services i appen, som fx booking af bord/drinks på clubs, booking af billetter til events, spring foran i køen på clubben for penge funktion, etc.

App’en sælges grundet andre projekter, men der ligger et stort potentiale i dette marked, hvis man har flair for innovativ markedsføring. For en interesseret køber, kan der fremvises et færdigt salgs-prospekt.

App features:
• Facebook login
• Tutorial med billeder
• 2 match funktioner
• Tilføj/Fjern fotos
• Profil tekst
• In-app currency (”Drink tokens” som bruges til at betale for appens premium match funktion”drink”)
• In-app shop (til at købe drink tokens)
• Remove/block/report profile
• Chat system
• Profile and search settings (Alder, køn, notifikationer etc.)
• “Anbefal til ven og tjen drink tokens” system
• Smuk liste med billeder/info om aktuelle clubs/events
• Push notifikationer ved match, ”drink” og besked

Kort sagt er appen en færdig udviklet total løsning med alle de moderne dating app funktioner samt en veludviklet backend og admin system.Admin system features:

• Oversigt over alle profiler
• Tilføj/fjern clubs og events (Det er muligt let at ændre billeder og tekst)
• Oversigt over brugere der er rapporteret
• Mulighed for at sende push beskeder til folk på appen. Dette er velegnet til in-app reklame. For eksempel kan information omkring clubs/events/tilbud eller anden reklame sendes ud til
folk på appen, fx når de er på vej i byen.
• System til at ændre prisen på ”drink tokens” som er appens in-app currency
• Tilkobling til google analytics system med tracking på appens funktioner og data.

Aktiver

Med i prisen følger:

• Hjemmeside
• Facebook og Instagram side
• Diverse sociale kanaler
• Mange flotte billeder og professionelle promo videoer til markedsføring.
• Opsat Google analytics system
• 2000 brugere alle her i København og de fleste i alderen 18 – 24. (App'en har dog været sat i standby i et stykke tid og brugerene er derfor ikke aktive. De er dog i systemet og de fleste kan
genaktiveres.

Ekstra informationer

  • Annonce id-nummer:28737
  • Forretningen opererer i: Hele landet
  • Værdi af ejendomme:Ejendom er ikke inkluderet
  • Værdi af varelager:Varelager er ikke inkluderet
  • Værdi af inventar:Inventar er ikke inkluderet
  • Årsag til salg:Fokus på andre forretninger
  • Omsætning:0 - 1/2 million
  • Omsætningsstatus:Endnu ingen omsætning