Virksomheden er solgt

Denne virksomhed er blevet solgt og du kan derfor ikke kontakte den længere.

Sidste udbudspris var 39.999 DKK

iOS app

Pris: 39.999 inkl. 10% royality på al fremtidig indtjening.

Ansatte
Under 5
Grundlagt
2017
Flytbarhed
Flytbar
Adresse
Ved henvendelse
Region
Type

Hvis du leder efter et projekt, som er færdigudviklet og som har et højt indtjeningspotentiale, så er annoncen her noget for dig. Hvis du så yderligere er på udkig efter en app, som har branchens mest udviklede frontend, så er du måske den kommende ejer, som kan løfte min app fra go' til pro'.

App'en sælges som et produkt med hvad alt dertil hører, og altså ikke som en konkret virksomhed. Der er ikke oprettet sådan en, eftersom ideen fra dag 1 har været, at bygge og skabe den bedste af sin slags. Det betyder, at indtjening og salg, ikke er kommet i første række. Det betyder dog ikke, at der ikke er tænkt på salg. Salgskanalerne ligger nemlig klar til dig. Derfor søger jeg nu en person, som er klar til, at tage app'en videre til nye højder.

Selve konceptet fortæller jeg mere om, når du kontakter mig.

Prisen er 39.000, hvilket er billigt, når man tænker over, at det inkludere en iOS applikation, en hjemmeside og diverse sociale medie sider.
Inkl. de 39.000 ønsker jeg en 10% royalty på al indtjening fremover.

Ved at inkludere en royalty i stedet for, at sætte en højere pris, viser jeg ligeledes, hvor meget jeg stadigvæk tror på projektet. Jeg har bare fundet interesse i andre projekter, hvor jeg ønsker at sælge. Men mit hjerte ligger fortsæt i app'en.

Økonomiske nøgletal

Som nævnt tidligere, så har vi endnu ikke påbegyndt salget. Men som nævnt, så har vi lagt vejen og etableret potentielle salgskanaler. Potentielle købere og interesserede vil få nærmere besked om disse.

Overskud før skat: 0 DKK

Produktet

Vi er en portal, som forbinder brugerne med hinanden. Udover, at brugerne kan have deres egen profil i app'en, så kan de også komme i kontakt med andre.

Til selve app'en høre en hjemmeside, en facebook-side og en instagram profil.
Alle er aktive redskaber bl.a. i marketing og nyhedsorientering. Ved diverse opslag, er brugerne ganske aktive.

Markedsføringskanaler

Som marketing studerende, har den primære markedsføring været via. de sociale medier.

Som nævnt så er der tilknyttet en Facebook-side, en instagram profil og en hjemmeside.
Derudover har jeg haft fokus på SEO-optimering, hvilket har været gavnligt i min Google rangering.

Konkurrencer på de sociale medier har været en del af marketingstrategien.

Derudover har jeg været rundt med flyers og reklamere for app'en - især i Odense, hvor jeg bor.

Omkostninger

Der er bl.a. omkostninger forbundet med app'en.

Der er en hjemmeside (Som i øjeblikket er nede). Den koster 1.000 kr. i året.

Den anden omkostning er de 750 kr. om året, det koster at have en app i App Store.

Lyder noget af det forvirrende eller skræmmende? Frygt ej - jeg vil hjælpe og forklare ned til sidste detalje. Selvom det er ganske simpelt, så overlader jeg det ikke til jer selv, uden at i har HELT styr på det.

Aktiver

Der er ingen fysiske rammer eller lignende tilknyttet app'en. Så ingen aktiver.

Virksomhedens historie

Jeg har arbejdet med app'en i ca. 1,5 år. Der har været mange op- og nedture. Men jeg står nu med en færdigudviklet app, som kan blive din.

Jeg har brugt mange vågne timer på at tænke på og arbejde med app'en. Det har været hårdt, at startet projektet, men også meget lærerigt.

Er du interesseret? Jeg vil gerne fortælle dig meget mere om ideen bag app'en og hele historien.

Markedet

Vi er godt og vel 3-4 lignende servicer i DK.

Vi differentiere os markant fra de øvrige konkurrenter med vores system og design. Vores frontend er udviklet, så den appellere til nutidens brugere.

Svagheder/udfordringer

Udfordringen har været, at jeg er studerende - det betyder at pengene ikke hænger på træerne. Det betyder dog også, at jeg har været meget effektiv med brugen af dem.

Stærke sider

Her vil jeg klart fremhæve vores frontend.
Frontenden er brugerfladen, dvs. den del af app'en, som brugerne ser og bruger. Den er stilren, overskuelig og nem at navigere rundt i. Derudover har vi mange funktioner, som gør den værd, at beholde på telefonen og ikke blot sælge efter et enkelt forbrug.

Strategi

Som tidligere nævnt, så har strategien været, at indsamle så mange brugere som muligt. Jeg er ikke den store sælger, hvorfor jeg nu søger en person med sælger-genet i orden. Jeg har samlet en masse brugere og der er mange flere derude.

Vision

Visionen er, at skabe en landsdækkende app, som min. 10% af DK's befolkning bruger.
Det vil tage tid, men med lidt omtale i diverse medier, kan det gå stærkt.

Ideel køber

App'en er helt færdig (dog med mulighed for, at justere efter eget ønske). Det betyder, at alt der mangler, et en person med trang til salg.

Opstartshjælp

Som nævnt, så er der nogle omkostninger forbundet med driften af en app. Sammenlignet med andre apps, så er omkostningerne peanuts.

MEN, jeg tilbyder alligevel, at lade den kommende køber, fortsætte under mine konti, hvorfor vedkommet sparre ca. 750 kr. i den første periode (indtil februar el. marts) - hvis det ønskes, naturligvis.

Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
885

Sælger kontaktet:
8

Følger annoncen:
4

Annonce id-nummer:
30395

Omsætnings status:
Endnu ingen omsætning

Årsag til salg:
Fokus på andre forretninger

Annonce oprettet den:
06-09-2018
Udbudspris 39.999 DKK