Call Analytics - Softwarevirksomhed søger spændende partner eller køb.
Har du nogensinde tænkt på, hvordan man kunne få mere ud af marketing? Eller hvordan man kunne administrere den, så man vidste, hvad der egentlig gav mest i sidste ende for virksomheden?
Har du nogensinde drømt om et stykke software, som kunne fortælle DIG, hvor DINE penge blev brugt bedst? Det kunne f.eks. være google ADS, Facebook, instagram, Tik Tok, kontaktformularer, annoncer? Måske et overblik over dine kontaktformularer "forms", opkald, leads, besvaret & ikke besvaret opkald?
Vi har skabt en perfekt software udvikling, som ikke bare giver dig et overblik over din marketing, men som også spare virksomheden penge, overskud, og tid. Det giver nemlig en økonomisk stabilitet, samt en følelse af ærlighed og brugbare digitale resultater, til at skabe et økonomisk overblik - og bruge penge der hvor det VIRKELIG gælder.
Økonomiske nøgletal
KLAR TIL UDGIVELSE
* Vi er lige blevet færdige med produktet, så kundebasen er ikke dannet endnu.
* Vi har testet programmet på egne/interne virksomheder.
* Vi har to erfarende udviklere.
* Vi har selv udviklet softwaren og bygget hjemmesiden.
* Alt er bygget op for bunden.
Produktet
Call Analytics er en software virksomhed, som giver dig et sporingsværktøj, der gør det muligt at synliggøre værdien af en gennemført, omkostningsfuld, online markedsføring.
Call Analytics giver dig fuld overblik over din virksomheds opkald:
- Alle indkomne opkald.
- Dato og tid for hvert enkelt opkald.
- Opkaldets varighed.
- Om opkaldet er besvaret eller ej.
- Nummeret, der ringes fra.
- Om det er kommet organisk eller fra betalt annonce.
- Omsætning ud fra generede leads.
Integration til økonomisystem:
- Indblik i, hvor mange af dine leads, der ender som betalende kunder.
- Indblik i, hvorvidt de forskellige opkald eller leads bliver faktureret.
Lavere omkostninger og højere omsætning:
- Du får et indblik i, om du bruger dine markedsføringskroner rigtigt.
- Det er en effektiv og præcis måde at få et overblik over, om du får det ud af din marketing, som du havde forventet.
- Det giver også mulighed for at se, om det eksempelvis giver bedre mening at skrue op på Facebook, nedjustere budgettet på outdoor reklamer eller andre tiltag.
Brug Call Analytics til at synliggøre den værdi, jeres markedsføring skaber for kunderne:
- Som firma er der stort fokus på at dokumentere de resultater, der bliver skabt for kunderne gennem online markedsføring. Overstiger de nogensinde omkostningerne? Med Call Analytics kan du både argumenterer men også bevise/gemme dokumentationen for det.
Markedsføringskanaler
Call Analytics føre på nuværende tidspunkt ingen marketing.
*Hvordan får vi sat gang i marketing? Hvordan bliver vi de førende på markedet? Hvilken platform er den vigtigste at bruge?
*Facebook, Google ADS, Instagram? Hvem er vores målgruppe.
*Lave en intro video til hjemmesiden. En video af produktet, designet og HVORDAN man bruger selve programmet.
*Lave en PROMO video om selve produktet.
*En ordentlig USP - Unique Selling point) adskiller din virksomhed og dine produkter fra andre virksomheder og andre produkter. Hvorfor er vi bedre?
*Være en motiveret sælger, som kan få produktet ud i verdenen. Personen som sælger dette produkt, skal TRO på produktet, projektet og rejsen.
*Lave vores Google annoncegrupper specifikke og korte, så det er nemt, hurtigt og lige til.
*Skulle vi evt. tage billeder af kontoret? Medarbejderne? eller processen i, hvad det er vi laver? Nogle gange er det dejligt med et indblik i virksomheden, så de ser vores ansigter og ikke bare er bag skærmen, uden nogle billeder på websitet?
*Oprette os selv i apple maps, TomTOm og Yelp.
*Finde en måde at ramme folk på mobilen.
*Mere PROMO på vores Facebook ´s erhvervsside?
*Begynd at lave SPLITTEST - Det kan både være knappen “Prøv gratis” - Vi kan lege lidt med farven, størrelsen eller andet. Dog er det vigtigt IKKE at teste mere en 1 ad gangen.
Omkostninger
Der er få faste omkostninger hos Call Analytics. Den basale omkostning er primært "Vores telefonnumre"
Omkostningerne er ca. 5000-6000 kroner pr. md.
Aktiver
Vi er en virksomhed som har eget kontor (2500+kvm.), toiletter, faciliteter, frokostordninger, træningscenter osv.
Derudover har vi også mulighed for at udvide, hvis det skulle blive en realitet.
Vi er placeret i House of Dreams.
(Mere info findes på https://houseofdreams.dk)
Virksomhedens historie
Call Analytics er udviklet i samarbejde med fagfolk.
Call Analytics er nemlig startet af bureau folk, der på baggrund af mange års erfaring, fandt et behov for at kunne registrere og spore opkaldene til deres kunder.
Vi ser frem til en stor rejse, forhåbentligt med DIG ombord!
Markedet
Call Analytics opererer jo primært som en softwareudvikling, som stræber efter at være en sucess. Vi tror selv, at vi kan komme utrolig langt, da markedet er kæmpe stort.
Svagheder/udfordringer
* Vi har brug for flere kompetente folk, som kan udfører en god marketingsstrategi.
* Vi har brug for flere folk, med viden indenfor salg og budgetter.
Stærke sider
* Vi har dygtige og kompetente kodere.
* Vi har en masse viden indenfor markedet.
* Vi har folk i huset, som har flere års erfaring med køb og salg.
Vi ser på ingen måde, at markedet ville stige på nuværende tidspunkt. Vi har utrolig mange muligheder i virksomheden, og er også de billigste på markedet lige pt. (Uden bekymring for konkurrence)
Strategi
Vi har i dag ikke nogen strategi, andet end at begynde at føre marketing på produktet.
Derfor kan du også nå at få indflydelse i, hvor DU syntes produktet passer bedst henne.
Vision
Vores intentioner er 100% at blive de største på markedet.
Opstartshjælp
Vi er selvfølgelig også åbne for en 100% købsaftale, hvor vi selvfølgelig vil stå til rådighed, omkring oplæring og indlæring i selve produktet.
Ved køb af (%) har køberen selvfølgelig indflydelse på, hvilken funktion han/hun skal have i virksomheden.
Priserne lyder således:
Pris idé:
10% 1.000.000
20% 2.000.000
30% 3.000.000
40% 4.000.000
50% 5.000.000
60% 6.000.000
70% 7.000.000
80% 7.450.000
90% 7.750.000
100% 8.000.000
Få hjælp af en virksomhedsmægler