100% automatiseret salgsportal indenfor boligdesign og interiør. 400 udviklingstimer, 100% køreklar - klar til launch! Inkl. super fedt specialudviklet KPI Dashboard.

Ansatte
Under 5
Flytbarhed
Kan flyttes
Region
Midtjylland
Gem annonce
Portalen er 99,9% selvkørende - og selvbyggende - så man skal i princippet intet manuelt arbejde lave, udover markedsføring. Perfekt som techstartup og kan drives fra alle steder i verden og kræver ikke varelager eller lign. udgifter.

!! SE VIDEOEN I TOPPEN (BILLEDE NR 1) !!
Her gennemgår jeg hele portalen fra A - Z, inkl. det specialudviklede KPI dashboard, som medfølger.

Du kan også se video’en her:
https://youtu.be/2ZL_Ei04-XM

Her har du chancen for at komme igang med en 100% selvkørende salgsportal i en super attraktiv branche - boligdesign / indretning.

About A Room formidler boligdesign og interiør mellem forhandlere (/producenter) og forbrugeren. Pt er det med vægt på plankeborde, sildebensborde og New Yorker vægge, men forhandlerne kan i princippet oprette alle produkter. Alle produkter løber i én uge og inaktiveres automatisk herefter.

Vi har samarbejde med SparXpres, som tilbyder rentefri betaling til kunderne på portalen. Produkterne er jo ofte i den dyre ende, så her er finansieringsmuligheden perfekt.

Der er lagt 400(!!) udviklingstimer i portalen, hvilket har gjort, at den så godt som intet manuelt arbejde kræver. Dvs at forhandlere kan oprette sig, blive godtkendt til finansiering hos SparXpres, oprette produkter, kunder kan købe, månedlig afregning af alle forhandlere osv osv...ALT er automatiseret!

At portalen er 100% automatiseret og selvkørende gør også, at den kan skaleres, lige så meget man vil og den vil stadig kunne drives af én person, uden problemer.

Her er tale om en engangsinvestering, da der ikke skal bindes penge i varelager, logistik eller lign. omkostninger. Vi formidler blot produkterne og tager et cut af fortjenesten. Portalen vil derfor også kunne drives fra hvilket som helst sted i verden.

Portalen er "selvbyggende" forstået på den måde, at det er forhandlerne selv, som fylder produkter på portalen. Man er ikke bundet af et produkt, som bliver forældet eller skal opsøge nye trends osv. Forhandlerne følger jo tidens trends, så portalen vil løbende tilpasse sig de produkter som trender og sælger.

Al den content (produkterne), som forhandlerne ligge på portalen, er jo netop også den content, som skal vises på SoMe (Instagram mv.). Så forhandlerne står med andre ord også for markedsføringen. De bruger lækre produktbilleder, så det eneste du skal gøre er, at vise produkter på SoMe og bygge en god følgerbase der. Boligdesign er som skabt til Instagram, så det bliver ikke mere optimalt.

Kategorisiderne er forberedt til SEO overskrifter og tekster. Konkurrencen er ikke prangende i branchen, så man vil hurtigt komme op og dominere på Google, selv med en lille indsats. Det kan man gøre når man synes, det er ikke nødvendigt for at driver portalen.

KPI Dashboard
Jeg har udviklet et lækkert KPI dashboard til portalen, hvor man konstant har fuldt overblik over de relevante tal og kan følge salg / indtjening realtime! Plecto koster små 2.000,- / md. Her får du det samme, men til 0,- / md. :)

HVORFOR LANCERER JEG IKKE SELV PORTALEN?
Jeg elsker at konceptudvikle og bygge portaler. Jeg keder mig, når jeg skal drifte en virksomhed, så det vil jeg lade andre om. Jeg vil skabe, ikke drive.

HVOR MEGET KAN MAN TJENE PÅ PORTALEN?
Som udgangspunkt ubegrænset, da portalen kan håndtere alle de salg der måtte komme, uden noget manuelt arbejde. Men lad os kigge på et konservativt regnestykke...

Lad os sige at der bliver oprettet 3 produkter om dagen. Det er gratis og uden risiko, så det burde være realistisk. Det kunne jo være én forhandler, som opretter 3-4 produkter én dag, en anden opretter 2 produkter dagen efter osv.
Produkterne har en gns. pris på 10.000,- (New Yorker væg, plankebord, sildenbensbord). Lad os antage, at hvert produkt laver bare ét salg på den uge annoncen løber.

3 produkter = 3 salg pr. dag
Vores salgsgebyr pr. salg 5% á 10.000 = 500kr
Indtjening pr. dag 3 salg á 500 = 1.500kr
Indtjening pr. måned 30 x 1.500 = 45.000kr

Når portalen har fået fodfæste, fået bygget lidt SoMe osv, så er ovenstående regnestykke urealistisk lavt vil jeg mene. Så for den rette køber med den rette strategi, der kan man her bygge en meget stor og seriøs forretning.

Økonomiske nøgletal

Portalen er 100% køreklar og klar til launch, men er ikke lanceret endnu.

Som jeg skriver længere oppe, så er jeg konceptudvikler og elsker at bygge portaler. Jeg ved af erfaring, at jeg keder mig ved at skulle drifte en virksomhed, så det vil jeg lade køber om.

Som udgangspunkt er det lavet, så det er gratis for forhandleren at oprette produkter. Vi kører solgt eller gratis. Ved salg tager vi et salgsgebyr på 5%.

Den gns. salgspris på produkterne vil nok typisk være ca. 10.000kr (New Yorker vægge, plankeborde, sildebensborde osv). Tager vi udgangspunkt i det, så vil de 5% jo så udgøre ca. 500,- pr. salg.

Ved blot 3 oprettede produkter om dagen, som hver laver fx ét salg i de 7 dages levetid, som annoncen løber. Så vil det generere 3 x 500 x 30 = 45.000kr / md. i profit.

Man skal ikke undervurdere produkter som laver fx. 10-15 salg, så ovenstående må være konservativt sat.

Overskud før skat: 0 DKK

Produktet

Portalen formidler boligdesign / interiør mellem producent/forhandler og kunden. Som udgangspunkt er der lagt vægt på New Yorker vægge, planke- og sildebensborde, da disse er i den dyre ende og trender meget i disse år. Producenterne har store avancer på denne type produkter, så de vil også kunne lave nogle super lækre tilbud til portalen.

Forhandlerne kan jo i principper oprette alle typer produkter; akustikpaneler, stole, sofaer, hylder, lamper osv osv. Så alle produkter indenfor boligdesign/interiør er relevante.

Markedsføringskanaler

Strategien må helt sikkert være SoMe og i særdeleshed Instagram, som jo nærmest er skabt til boligdesign.

Forhandlerne opretter selv produkterne og de har altid lækre produktbilleder, som blot skal vises på Instagram. Så med andre ord, så skaber forhandlerne selv den content, som skal bruges til SoMe.

Kategorisiderne er forberedt til SEO overskifter og tekster, så hvis man lige bruger en dags tid på at skrive dem, så vil man hurtigt kommer op og dominere Google, da konkurrencen er lav i branchen.

Man kan selvfølgelig kombinere med betalt FB annoncering, Google Adwords osv, hvis man har lyst til det.

Omkostninger

Virksomheden er en engangsinvestering og der er nærmest ingen løbende udgifter.

Der er en smule til et par betalte plugins (software) og lidt til hosting, men det er under 500,- / md.

Aktiver

Virksomheden er en formidlingsportal, så den kan drives fra hvor som helst i verden...

Virksomhedens historie

Jeg er konceptudvikler og bygger online portaler. Jeg er ligeledes webdesigner, så jeg kan "hele pakken" om man vil. Dvs. at jeg selv strikker det hele sammen, hvilket er en stor fordel, fremfor at skulle have 4 mand til at snakke sammen. Derfor er portalen meget strømlinet og brugervenlig.

Jeg elsker at konceptudvikle og bygge portaler, men jeg ved af erfaring, at jeg ikke skal drive virksomheder, da det keder mig, så det vil jeg lade køber om.

Jeg har brugt knap 400(!!) udviklingstimer på at gøre portalen 100% automatiseret og selvkørende, så den er helt klar til launch og vækst.

Skal du ud og have kodet og designet en portal som denne hos et udviklingshuse inkl. custom KPI dashboard mv. så kan du snildt hive de første 4-500.000kr frem....

Markedet

Salg af New Yorker vægge, plankeborde, sildebensborde osv. er eksploderet i DK de senere år. Boligdesign er blevet en gigantisk industri. Folk prioriterer godt håndværk og gerne dansk produktion.

Det skyder op med nye producenter af ovennævnte produkter og markedet er uoverskueligt.

Her har vi samlet det hele i DK's nye salgsportal indenfor boligdesign og interiør. Der er virkelig plads til en spiller som kommer ind og dominerer markedet.

Svagheder/udfordringer

Der skal nok være nogle svagheder, men jeg kan ikke komme på nogle på stående fod...

Stærke sider

Solgt eller gratis. Verdens bedste salgsargument overfor forhandleren. Det koster ikke noget at prøve...

Vi har (får) mange forhandlere og dermed mange produkter, som vi løbende kan vise hver dag på SoMe. Vi har dermed mulighed for at bygge en solid Instagramprofil osv.

Vi har et bredt sortiment og har dermed en kæmpe målgruppe.

Det er forhandlerne som opretter produkterne på portalen. Dvs at portalen konstant vil tilpasse sig de nyeste trends, uden vi selv skal ud og opsøge dem.

Vi samler det hele ét sted, så kunden kan finde det hele på vores portal og skal ikke ud og afsøge markedet hver gang de skal finde et nyt produkt.

Strategi

Opsøge producenterne hvor de er fx på Instagram. Tag kontakt til dem via deres profiler og fortælle om portalen og at de kan komme igang gratis uden risiko - solgt eller gratis - det kan alle forstå.

Søg på relevante hashtags på Instagram fx 'New Yorker væg', 'Sildebensbord', 'plankebord' osv. Her vil du finde mange hundrede producenter som passer lige ind i vores sortiment.

Når først man har fået fat, så skal producenterne nok komme af sig selv. Ligesom de fleste nok skal oprette nye produkter, hvis de først har haft salg én gang. Det er solgt eller gratis, så de betaler kun, hvis de tjener penge.

Vision

About A Room skal ind og dominere markedet for boligdesign. Der er ingen stor spiller, som sidder på markedet i den branche. Der er masser af webshops osv, men ingen portaler som samlet hele "custom" bolig interiør segmentet.

Ideel køber

Det kræver ingen ting at drive portalen, den driver sig selv.

Det vil selvfølgelig altid være en fordel, hvis man har én eller anden form for salg- eller markedsføringserfaring. Så en med sælgererfaring eller en som kan begå sig på de sociale medier, ville være super. Selve portalen kører som sagt sig selv.

Kunne være perfekt til et techstartup, da det er helt klar til launch og skalering.

Kunne også være man ville udvide sit nuværende setup med endnu en virksomhed, da denne portal er selvkørende og kræver stort set intet manuelt arbejde.

Kunne også være man havde en anden virksomhed i branchen, som man kunne udnytte strategisk.

Men ja, hvis man har lyst til at blive selvstændig, men ikke har ideen, så er her den oplagte mulighed.

Det er en engangsinvestering og der skal ikke kaste penge efter varelager, logistik osv. Ligesom man kan drive virksomheden hjemme fra stuen. Det er lige til at gå til og den er klar til lancering.

Opstartshjælp

Portalen er gennemtestet og 100% køreklar. Skulle der være nogle småting (fejl, småretteler mv), så laves de naturligvis uden beregning.

Jeg vil være til rådighed på tlf og mail fremadrettet, indenfor rimelighedens grænser.

Skal man have lavet noget udvikling, det kunne være nogle funktioner eller lign. så finder vi en yderst favorabel pris. Jeg er ikke et dyrt udviklingshus, som tager 2.000 / timen ;)

Jeg vil også være behjælpelig på det strategiske plan fremadrettet, hvis man vil have vendt nogle tanker.

Sælger tilbyder finansering

Finansiering udbetaling:
75.000 DKK
Finansiering løbetid:
12 måneder
Finansiering renter:
10 %
Brug for investor til at finansere din drømme virksomhed?
Få en investor med ombord Vi har 164 investorer som samlet råder over 644.230.102 kr.
Er du investor? Opret investor profil

Offentlige spørgsmål

Der er indtil videre ikke skrevet nogle offentlige beskeder. Du kan blive den første...

Det er anonymt at stille et offentligt spørgsmål og bliver først offentligt efter godkendelse og svar af sælger
Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
446

Sælger kontaktet:
3

Følger annoncen:
3

Annonce id-nummer:
34255

Årsag til salg:
Andet

Annonce oprettet den:
08-10-2021
Udbudspris 125.000 DKK