Bolig og have webshop med dropshipping og mindre varelager
Søger du en driftig og profitabel webshop, som kan drives af 1 eller 2 personer med minimal indsats, så er denne webshop den perfekte mulighed for dig! Webshoppen tilbyder en fantastisk mulighed for en køber, der ønsker at overtage en veletableret, profitabel webshop med stort vækstpotentiale.
Det er webshop + varelager der sælges, ikke CVR nummeret (enkeltmandsvirksomhed).
Større webshop indenfor bolig og have området sælges med et mindre varelager. Webshoppen kører ud over eget mindre varelager, også med leverandøraftaler, hvoraf en stor og voksende del køres under dropshipping konceptet.
Det eksisterende varelager skyldes både tidligere aftaler og nuværende, hvor der eksempelvis har været et minimumskøb eller deslige. Der har det seneste års tid ikke rigtig været købt ekstra hjem til eget lager, da flere dropshipping aftaler er blevet bygget på og varelageret ønskes holdt begrænset. Der er også aftaler som ikke kører dropshipping direkte med leverandøren, men hvor et setup eventuelt vil kunne laves via fragtfirmaer her i Danmark eller udland, hvor indlevering og eventuel opbevaring vil være mulig - på den måde kan flere af disse omdannes til dropshipping (fragt kontakter haves, men anvendes ikke endnu).
Webshoppen har eksisteret siden Marts 2013, og startede ud som et hobbyprojekt med køb og salg af varer fra eksempelvis eBay og deslige. Webshoppen har alle årerne kørt med overskud og overskuddet er generelt vokset over årerne. Da der forhandles "nice to have" produkter og ikke "need to have" produkter, så har der selvfølgelig været mindre udsving når der opstår nye udfordringer i verdensbilledet - det til trods, har der stadig været overskud. Oversigt over regnskabstal vil du kunne finde længere nede i denne beskrivelse.
Hvorfor indeholder denne salgsannonce så meget tekst og så mange tal? Fordi jeg mener, at en potentiel ny ejer af webshoppen bør have så grundigt og seriøst et indtryk fra start, som muligt.
Webshoppen sælges kun med eksisterende mindre varelager, da jeg ønsker at lukke CVR nummeret ved salg af webshoppen. Dertil er mulighederne for mig efterfølgende at afsætte varelageret til anden side, lettere begrænset. Varelageret har pt. en indkøbspris på cirka kr. 355.000 + moms. Den vejledende udsalgspris er lidt over det dobbelte af indkøbsprisen + moms. Ved forespørgsel henviser jeg gerne til hvad varelageret pt., består af. Har du mulighed for at afsætte varelageret til indkøbspris, så har du allerede en rigtig god del af købsprisen for webshoppen og varelageret hjemme!
Webshoppen er aktiv og holdes aktiv. Det vil sige, at det du overtager, er en kørende webshop og ikke en der skal startes op fra ny eller helt fra bunden. Du er kørende fra dag 1!
Økonomiske nøgletal
Herunder vil du kunne se en oversigt over økonomien for webshoppen. Alle tal er ligesom resten af tallene i denne salgsannonce ekskl. moms. For at give det bedste overblik, så har jeg valgt at medtage tallene fra og med år 2015, således du vil kunne se den løbende udvikling. De første 7 års tid har været uden egentlig markedsføring/søgemaskineoptimering.
Væsentlige/Kerne driftstal (Ekskl. moms):
År 2015:
Indtægter: 540.469,25
Vareforbrug: 421.485,74
Overskud/Dækningsbidrag: 118.983,51
* Fragt 2015: 32.198,27
Markedsføring 2015: 25.048,37
Samlet 2015 kr. 57.246,64
Overskud efter fragt og markedsføring 2015 kr. 61.736,87
År 2016:
Indtægter: 759.918.47
Vareforbrug: 611.419,68
Overskud/Dækningsbidrag: 148.498,79
* Fragt 2016: 48.994,13
Markedsføring 2016: 26.951,48
Samlet 2016 kr. 75.945,61
Overskud efter fragt og markedsføring 2016 kr. 72.553,18
År 2017:
Indtægter: 1.210.145,60
Vareforbrug: 822.849,32
Overskud/Dækningsbidrag: 387.296,28
* Fragt 2017: 169.299,23
Markedsføring 2017: 30.193,66
Samlet 2017 kr. 199.492,89
Overskud efter fragt og markedsføring 2017 kr. 187.803.39
År 2018:
Indtægter: 1.369.633,00
Vareforbrug: 820.474,12
Overskud/Dækningsbidrag: 549.188,88
* Fragt 2018: 232.544,82
Markedsføring 2018: 17.824,00
Samlet 2018 kr. 250.368,82
Overskud efter fragt og markedsføring 2018 kr. 298.820,06
År 2019:
Indtægter: 1.123.727,45
Vareforbrug: 708.838,33
Overskud/Dækningsbidrag: 414.889,12
* Fragt 2019: 164.341,24
Markedsføring 2019: 19.289,29
Samlet 2019 kr. 183.630,53
Overskud efter fragt og markedsføring 2019 kr. 231.258,59
År 2020:
Indtægter: 1.662.358,12
Vareforbrug: 987.414,82
Overskud/Dækningsbidrag: 674.943,30
* Fragt 2020: 249.787,95
Markedsføring 2020: 33.247,80
Samlet 2020 kr. 283.035,75
Overskud efter fragt og markedsføring 2020 kr. 391.907,55
År 2021:
Indtægter: 1.709.922.76
Vareforbrug: 1.049.425,89
Overskud/Dækningsbidrag: 660.496,87
* Fragt 2021: 254.588,94
Markedsføring 2021: 38.054,00
Samlet 2021 kr. 292.642,94
Overskud efter fragt og markedsføring 2021 kr. 367.853,93
År 2022:
Indtægter: 1.877.893,80
Vareforbrug: 1.224.487,18
Overskud/Dækningsbidrag: 653.406,62
* Fragt 2022: 284.341,14
Markedsføring 2022: 48.758,98
Samlet 2022 kr. 333.100,12
Overskud efter fragt og markedsføring 2022 kr. 320.306,50
År 2023:
Indtægter: 1.912.378,71
Vareforbrug: 1.094.285,92
Overskud/Dækningsbidrag: 818.092,79
* Fragt 2023: 226.006,39
Markedsføring 2023: 66.875,59
Samlet 2023 kr. 292.881,98
Overskud efter fragt og markedsføring 2023 kr. 525.210,81
År 2024:
Indtægter: 1.764.494,02
Vareforbrug: 1.053.035,16
Overskud/Dækningsbidrag: 711.458,86
Fragt 2024: 257.838,28
Markedsføring 2024: 51.012,09
Samlet 2024 kr. 308.850,37
Overskud efter fragt og markedsføring 2024 kr. 402.608,49
År 2025 til dato (1/1 - 2025 -> 04/9 - 2025):
Indtægter: 992.853,82
Vareforbrug: 567.130,28
Overskud/Dækningsbidrag: 425.723,54
* Fragt 2025 til dato: 127.391,00
Markedsføring 2025 til dato: 124.363,95
Samlet 2025 til dato kr. 251.754,95
Overskud efter fragt og markedsføring 2025 t.d. kr. 173.968,59
Efterårsmånederne 2025 tegner mere positive end forårs og sommermånederne har gjort det.
Samlet overskud før skat, men efter fragt og markedsføring henover årerne 2015 - 2025 t.d. kr. 2.181.855,87
t.d. = 4/9-2025 (dags dato for denne beskrivelse).
Samlet omsætning 2015 - 2025 t.d. kr. 14.923.795,00
Samlet vareforbrug 2015 - 2025 t.d. kr. 9.360.846,44
Samlet overskud før skat 2015 - 2025 t.d. kr. 5.562.948,56
Bemærk venligst at alle tal herover, samt øvrigt i hele salgsannoncen, er oplyst ekskl. moms.
* Særligt vedr. fragtomkostningerne oplyst i regnskabstallene:
Fragtomkostningerne er en af de poster, hvor jeg selv har været en stor årsag til størrelsen. Dette skyldes at jeg er lidt "old school" og har det bedst med, at se at varerne er iorden inden de bare sendes videre. Det har på rigtig mange ordrer resulteret i dobbelt fragt. Dertil har der været anvendt fragtfirmaer, hvor ordrene har været pakket på paller og dermed haft en absurd høj fragtpris, eksempelvis grundet volumen. Dette er der her fra midt 2025 ændret en del på, hvor flest større ordrer der går her omkring, nu sendes som løse kolli til mere fordelagtige fragtpriser. Fragtaftaler kan eventuelt overtages eller henvises til pågældende fragtfirma, men måske du selv har en sådan til favorable priser, eller ønsker at omlægge alle ordrer til dropshipping. Har du eventuelt anden fragtaftale, måske med mere favorable fragtpriser, så vil du kunne skære en god del af de fragtomkostninger jeg har haft og vist i ovenstående, og dermed opnå et endnu større overskud efter fragtomkostninger.
Markedsføringskanaler
Opridsede fakta om webshoppen m.v.:
• Aktiv webshop med et mindre medfølgende varelager
• Sælges grundet jeg efterhånden har lyst til et almindeligt 8 - 16 arbejde
• Medfølgende varelager med indkøbspris på cirka kr. 355.000 + moms (vejl. salgspris inkl. moms over det dobbelte)
• Eksisteret siden Marts 2013 som enkeltmandsvirksomhed (derfor ikke muligt at overtage CVR nummer)
• Webshoppen kører på Prestashop og med et specialtilpasset design (kan flyttes hvis du har kendskab hertil eller kontakter der kan gøre det)
• Samarbejde med leasingfirma, som tilbyder leasing til erhvervskunder
• Samarbejde med flere forbrugsforeninger/fordelsklubber (med henvisningslinks)
• Samarbejde med gavekortudbyder (med henvisningslink)
• Det primære eksisterende sortiment består af bolig og have indretning, eksempelvis er der en stor kategori for badeværelsesindretning
• Rigtig mange dropshipping aftaler tilknyttet under meget favorable vilkår
• Generelt rigtig gode leverandøraftaler jeg vil hjælpe med at overtage eller få en bruger hos
• Enkelte leverandøraftaler er eksklusive eller white label/private label
• Minimalt dagligt arbejde med shoppen. Kan drives af 1 person, hvilket giver fleksibilitet og minimal driftsbyrde
• Mulighed for opstart af egne brands indenfor flere produktgrupper, flere også på dropshipping vilkår
• Generelle avancer på mellem 10 og 50%
• Danske og udenlandske leverandører
• Webshop med overskud, hvilket giver stabilitet og sikkerhed for fremtidig vækst
• Flytbar webshop og varelager (varelager er pt. opbevaret på et lejet lager, hvor lejeaftale ikke medfølger)
• Stor mulighed for automatisering/forbedring af flere processer (jeg har ønsket at køre det lidt "old school")
• 2 af de større konkurrenter indenfor boligindretning er lukket i 2025
• Positive anmeldelser på Trustpilot, trods der ikke er betalt løsning hos dem og anmeldelserne er uopfordrede
• Stor kundetilfredshed og meget få reklamationer/returneringer
• Flere kunder der jævnligt vender tilbage og shoppen er samarbejdspartner hos flere større virksomheder/samarbejdspartnere
• Ordrer og forespørgsler i 6-cifrede beløb er ikke uhørte på/via webshoppen (de ordrer kommer oftest via email bestillinger)
I tilknytning til ovenstående, så vil jeg også kunne hjælpe med mange nye dropshipping aftaler og eventuelt fragtløsninger, som jeg ikke selv har fået taget i anvendelse. Også egenproduktion af eksempelvis møbler og indretningsløsninger, hvoraf flere også kan gøres på dropshipping vilkår (white label/private label aftaler).
Den markedsføring jeg har haft anvendt over årerne har været:
• Partner Ads (lille månedligt budget, som bør øges og dermed også et forventeligt større overskud)
• Daisycon (kørte et års tid, men rigtig mange affiliates hos dem er Skandinaviske/Europæiske, og derfor begrænset med henvisninger som resulterede i salg, da webshoppen kun er opsat til ordrer fra danske adresser)
• Google Ads/Shopping (egentlig først begyndt at bruge det i start 2025 og der bruges et meget lille budget på kr. 2400 pr. måned)
• Sociale medier som Pinterest, Instagram og Facebook (indimellem sponsorerede/betalte opslag)
• Et par influencere
NB. Kontoer på sociale medier er selvfølgelig med i salget af webshoppen (Facebook følgere: 557 / Instagram: 3053). Et område der bør lægges meget større fokus på, da jeg ikke har gjort det store for at hverve flere følgere.
Det kan anbefales at øge markedsføringen markant, særligt hvis du har kendskab til hvad der virker og vil kunne drage flere kunder ind. Det kan også være du kender et bureau som vil kunne assistere dig. Hvis du ser på tidligere viste omsætning, så forestil dig den potentielle omsætning hvis du bruger kr. 10.000 om måneden på Google Ads/Shopping, kontra mine omkring kr. 2400 om måneden.
Der har for nogle år tilbage været et samarbejde på 3 - 4 måneder med et SEO firma. Det kunne muligvis være en ide at starte samarbejde med et sådan op igen, hvis du kender en god samarbejdspartner/et bureau indenfor denne verden - eller selv har erfaring med det.
Shopsystem
Aktiver
Varelager med samlet indkøbspris på cirka kr. 355.000 + moms. Hertil løsøre som palleløfter, reoler og udstillingsmøbler, anvendt på markeder.
Virksomhedens historie
Dette er mulighedernes webshop med et rigtig stort potentiale for et rigtig godt overskud og høj omsætning. Ud fra forskellige udregningsmetoder burde webshoppen med varelager måske have haft en højere pris end den som jeg har sat den til her. Jeg håber at webshoppen overtages af en seriøs ny ejer, som ved hvad der skal til for at bringe webshoppen til helt nye højder - det fortjener den. Hvorfor ønsker jeg så at sælge webshoppen, hvis den har så gode udsigter til at kunne blive endnu bedre og få en øget omsætning? Jeg ønsker at prøve noget andet, måske et 8 - 16 arbejde. Jeg er samtidig heller ikke i besiddelse af en teknisk viden/erfaring, og har derfor en kyndig Prestashop programmør tilknyttet - kontakt til dem kan selvfølgelig også videreformidles hvis du ikke selv kender til det eller har anden kontakt. Der ud over, så bør der tages mere fat omkring markedsføringen af webshoppen, for dermed også at øge omsætningen og overskuddet. Her ligger min force ikke. Min force har været kontakt til og med leverandører, sourcing og så videre. Deraf så har webshoppen også nogle rigtig gode leverandører/dropshippingudbydere tilknyttet. Det til trods, så er jeg selv tilfreds med at webshoppen har kunnet skabe de overskud over årerne som den nu engang har, taget den manglende markedsføring og viden i betragtning. Det håber jeg at du vil kunne gøre endnu bedre.
Markedet
Markedet indenfor bolig og have området:
På det danske marked indenfor bolig og have, findes der selvfølgelig flere aktører, ligesom der gør indenfor flest andre produktgrupper. I år 2025 har der dog været 2 meget store aktører, som er lukket. Dette er selvfølgelig både godt og skidt for andre i branchen. Godt da der er mindre konkurrence, skidt da det ikke taler positivt for de kunder som eventuelt mister penge på de der lukker. Ud over nogle få større aktører som også har fysiske butikker, så er antallet af de jeg vil definere som direkte konkurrenter/kollegaer, lettere begrænset. Der er plads til os alle, men starter man på nuværende tidspunkt helt fra bunden, eller overtager en webshop som har været lukket ned i en periode, så kan der være meget lange udsigter til interessant omsætning.
Ifølge medierne her i Danmark, så har danskerne gennemsnitligt aldrig haft flere penge stående i banken end de har nu. Dertil er lønninger typisk steget og inflationen faldet/udlignet. På de varer som pt. findes på shoppen, har jeg ikke oplevet større prisstigninger på, hverken før inflationskrisen eller efter. Derfor er mange salgspriser holdt i ro eller kun haft meget små prisstigninger - nogle er også sænket i pris, da indkøbspriserne blev sænket hos leverandørerne. Købelysten er der hos kunderne, det kan mærkes, men mange holder stadig lidt igen. Når der først kommer styr på verdenssituationen og inflationsfrygten er blevet mindre, så skal danskerne/skandinaverne nok komme stærkt igen - og så er det med at være klar.
Der ud over så er der også et stort marked udenfor de danske grænser. Hvis du udvider salget til også at tilbyde levering udenfor Danmarks grænser, så er markedet rigtig stort. Der er dagligt besøgende fra mange Europæiske lande, og jævnligt også forespørgsler (typisk Grønland, Norge, Sverige og Færøerne). Jeg har før sendt ordrer til både Grønland, Færøerne, Frankrig, Finland, Tyskland, Norge, Holland, Østrig, Italien, Sverige og Spanien med flere. Hvis så forespørgslerne ikke behøver at være forespørgsler, men kan konverteres direkte til ordrer på webshoppen i stedet, så vil det kunne øge omsætningen og overskuddet. Jeg har blot ikke haft et fragtsetup, som har kunnet implementeres direkte i webshoppen, som har kunnet håndtere det direkte ved ordrer.
Svagheder/udfordringer
• De primære udfordringer har været mine evner til det markedsføringsmæssige
• Verdenssituationen (som alle vel håber forbedres)
Stærke sider
• Du får en aktiv og kørende webshop med et mindre varelager
• Flere tilbagevendende kunder, herunder også større kunder
• Øget kendskab både i ind- og udland
• Et kæmpe udvalg af potentielle leverandører og dropshippingudbydere
• Omsætning fra dag 1
Strategi
I forhold til udviklingen i regnskabstallene, verdenssituationen taget i betragtning, viser de at der er sket en forøgelse næsten år for år. Egentlig markedsføring (betalt) startede først omkring år 2020 - 2021. Søgemaskineoptimering har ligeledes først fået egentlig fokus de sidste par år, og kan forbedres. Det er ikke noget jeg har haft den store erfaring med og derfor har der tidligere ikke været megen fokus derpå. Har du kendskab til hvordan markedsføring virker og hvad der virker, så vil du forventeligt kunne øge omsætning og overskud markant. At jeg kun har brugt omkring kr. 2-3000 om måneden på markedsføring kan ikke sammenlignes med de der bruger markant mere, og derfor har markant større omsætning og overskud. Med andre ord, hvis du ved hvad der virker, så er der alle muligheder for at øge omsætning og overskud signifikant.
Årsager til nedgang i 2024 og 2025:
Verdenssituationen er blandt årsagerne, og har haft indflydelse hos mange andre forhandlere, så det kan ikke være den store overraskelse. Dertil har jeg, grundet min tidligere mangel på erfaring på området, desværre i September 2024 slettet en stor del varer som jeg ønskede at lade udgå. Dette gjorde jeg uden at have større kendskab til risikoen, når ikke der blev lavet redirect derpå. Det resulterede i en straf hos Google. Google har heldigvis glemt det igen, jeg er blevet markant klogere og webshoppen er kommet godt med igen, men som med så meget andet, så er der altid god plads til forbedringer og særligt søgemaskineoptimering. Ud over lidt lavere omsætning i 2024 og 2025, så skyldes nedgangen i overskuddet også at der har været øgede udgifter til markedsføring og dobbelt eller øgede udgifter til fragt på flere ordrer.
Egentlige prisstigninger på selve varerne, er ikke noget jeg har oplevet i større omfang. Der var nogle enkelte varer hos enkelte leverandører som steg lidt for meget, men de blev i stedet fjernet.
Vision
Forslag til hvad der forventeligt kan få webshoppen til at vækste yderligere:
• Email/Nyhedsbrevs markedsføring (slet ikke været anvendt på shoppen)
• E-mærket webshop (vil tiltrække flere kunder og skabe større tillid hos potentielle kunder der lægger vægt på e-mærket). Webshoppen lever allerede op til kravene.
• Øgede kundeservice åbningstider (nuværende tlf på hverdage 14 - 18 og ellers på email)
• Øget fokus på eksempelvis Black Friday/Week/Month og øvrige tilbudsperioder (har nærmest ikke været brugt)
• Eventuelt forlængede returmuligheder (pt. 14 dage - nogle konkurrenter tilbyder op til 100 eller 365 dage)
• Eventuelt betalt samarbejde med Trustpilot
• Eventuelt omstrukturering af menuen for bedre overskuelighed
• Justering af produktudvalget (minimering/ændring/forøgelse)
• Der kan eventuelt tilbydes gratis standard fragt
• Øget markedsføringsbudget, eventuelt på sociale medier og Google Ads/Shopping (næsten ikke været anvendt)
• Webshoppen kan sagtens styres af 1 person, det har jeg jo gjort, men er i flere, så bliver i hurtigt godt kørende
• Mulighed for at udenlandske kunder kan bestille direkte på webshoppen (pt. kun muligt pr. mail)
• Mulighed for at kunne vælge opbæring/indbæring ved placering af ordre (afhængig af leverandøraftaler eller egen aftale)
• Drag fordel af dropshipping aftalerne og undlad dobbelt fragt som jeg har gjort (vil markant kunne øge overskuddet)
• Påbegynd eventuelt markedsføring på medier som Linkedin, hvor der er mange virksomhedsejere. Jeg har før haft 6-cifrede ordrer og forespørgsler fra erhvervskunder, så disse kunder er der bestemt også
Som det er med et boligkøb, så er der altid ting som en køber vil ændre i forhold til hvad en sælger har gjort/haft. Årsagerne til at jeg ikke selv har gjort, som jeg foreslår herover, er tid og mangel på erfaring/kendskab til hvordan det skulle sættes op, dvs. tekniske eller grafiske kompetencer.
Ekstra tilbud i forbindelse med salg af webshoppen og lageret:
I forbindelse med salget af webshoppen, så kan jeg også tilbyde dig et ualmindeligt stort udvalg af potentielle andre/nye leverandører. Mange af disse tilbyder dropshipping eller er leverandører, hvor det er muligt at lave et setup med det. Dette er både danske og udenlandske (kun EU), men er primært udenlandske. Over de sidste 10 års tid, har jeg samlet et stort udvalg af potentielle leverandører/dropshippingudbydere (ikke de dropshippingudbydere, som mange andre tydeligvis bruger). Indsamlingen af disse er også en af baggrundene for, hvorfor jeg startede webshoppen - hvorfor ikke selv drage fordel af disse :) Nogle er pt., i brug på shoppen og rigtig mange er endnu ikke i anvendelse. I denne liste vil du kunne finde alt indenfor bolig, have, auto, vvs, motion, fritid og cykler, husholdning, elektronik, børneudstyr, tøj, erotik og nærmest alt muligt andet. Listen indeholder lavt sat 7000+ potentielle leverandører og er indsamlet af mig personligt - ikke hentet fra en eller anden side hvor sådanne kan findes. At få listen næsten serveret på et sølvfad, vil optimalt set kunne spare dig oceaner af tid på søgning efter nye leverandører. Af disse leverandører/producenter, vil du samtidig finde leverandører, hvor det vil være dig muligt at opstarte egen produktion eller white label/private label, dog primært indenfor bolig og have sektoren samt visse andre produktgrupper. En white label/private label løsning gør, at du kan oprette eget mærke/brand og dermed sætte egne salgspriser - eventuelt opstarte engros af disse varer og tjene yderligere på dette, uden at sidde med lager eller i hvert fald et større af slagsen. Jeg har tidligere på webshoppen selv gjort det indenfor eksempelvis sofaer og øvrige polstermøbler, med rigtig gode avancer og mulighed for stærke tilbudspriser. Nogle af disse som tilbyder white label/private label, tilbyder også dropshipping løsning i kombination med aftalen. Derved kan du starte det op uden større udgifter og produktbilleder findes der også løsninger for. Nærmest alle leverandører er beliggende i EU for at undgå told udfordringer, hvilket ikke just er optimalt i henhold til dropshipping, da modtager jo påføres toldbehandlingsgebyrer med videre - det undgår du ved at ordren sendes fra et andet EU land. Der er ligeledes nogle enkelte leverandører og producenter fra Østen af kvalitetsprodukter, men langt størstedelen er fra EU lande.
Listen kan spare dig abnorm megen tid ved at få det hele serveret direkte, fremfor selv at skulle søge dem frem - rigtig mange kan være meget svære at finde ved almindelige søgninger. Denne liste udleveres dog udelukkende til køberen af webshoppen efter handlen er gennemført og deles ikke med andre. Køber vil samtidig få tilkendegivelse fra mig om, at jeg ikke selv på et senere tidspunkt anvender eller offentliggør den.
Ideel køber
Hvem kan webshoppen være ideel for?
• Indretningsarkitekter og firmaer indenfor denne branche
• Eksisterende webshopejere der ønsker at udvide
• Dig der interesserer sig for indretning af bolig og have
• Dig der ønsker at blive selvstændig og at kunne leve af det fra dag 1
Opstartshjælp
For at sikre, at overdragelsen bliver så gnidningsfri som muligt, så vil jeg selvfølgelig være behjælpelig ved spørgsmål m.m i en periode indtil det virker til at du er godt kørende - jeg hjælper også gerne efterfølgende hvis du lige render på spørgsmål. Jeg vil ikke skrive et antal måneder som jeg vil hjælpe dig i, da det er vigtigt for mig at du er sat godt ind i det hele, og ikke pludselig efterlades uden videre hjælp. Hvis du eventuelt allerede kender Prestashop, så er du hurtigere selvkørende.
Få hjælp af en virksomhedsmægler