littlefashionfeet.dk - Vel-etableret børnesko webshop med stor kundeportefølje og en stabil omsætning

Ansatte
Ingen
Flytbarhed
Kan flyttes
Region
Midtjylland
Gem annonce
Webshop der har høj rating på google og en stor kundeportefølje, samt stor potentiale for vækst og udvikling.

Denne webshop kom til verden i år 2015 med stor passion og kærlighed til både de "små" og sko.

Ideen blev hurtigt taget godt imod hos vores gode leverandører af de mange brands vi idag har samarbejde med.

Siden begyndelsen har vi brugt overskuddet i virksomheden til at udvikle forretningen og opnå en god solid placering på google, hvilket er lykkedes.

Vi har idag en stor kundeportefølje og en solid stabil omsætning, som kun har været stigende. Vi har løbende haft hjælp fra et professionelt marketingsbureau og er pt. igang med at lave ny forbedret webshop, som imødekommer de krav internet handel og online markedesføring/google kræver.

Med den rette innovative ejer, kan denne webshop hurtig udvikles, indtage større markedsandele og laves til en endnu bedre forretning.

Økonomiske nøgletal

Kan udleveres ved seriøs henvendelse.


Nettoomsæt:
2015 = 66 tkr.
2016 = 302 tkr.
2017 = 581 tkr.
2018 = 572 tkr.



Resultat før skat:
2015 = - 93 tkr.
2016 = - 197 tkr
2017 = + 12 tkr.
2018 = + 6 tkr.

Regnskab

  • Omsætning:572.936 DKK
  • Ebitda: 34.688 DKK
  • Resultat før skat: 6.001 DKK
  • Balancesum: 700.000 DKK
  • Afkastningsgrad

  • Overskudsgrad

Produktet

Dette er en webshop med engroshandel af børnesko.

Dækker behovet fra de helt små pre-walkers til vores store pre-teenagere. Sko er en nødvendig vare og langt de fleste køber gerne sko på nettet når returservice er i top.

Forretningsplan haves.

Driften består af følgende opgaver:

✅ Indkøb hos leverandører
✅ Messer
✅ Finde nye samarbejdspartener
✅ Vedligeholde shoppen og kunderne
✅ Behandle ordre / pakke / sende
✅ Kundeservice

Ingår I handlen:

✅ Veletableret webshop, samt ny udviklet webshop til værdi af 50.000 kr.
✅ Etableret kundeportefølje
✅ Domæne rettigheder,

Webshoppen kan købes med eller uden varelager og der kan evt. plukkes i varelageret.



Markedsføringskanaler

Vi har brugt Vestjyskmarketing til mange ting.

Hertil kommer Facebook og Instagram, samt nyhedbreve.

Omkostninger

Annoncer og reklame udgør langt største delen af omkostninger i regnskabet.

Aktiver

Varelager og webshop.

Drives fra hjemmeadresse og lager opbevares sammen med.

Virksomhedens historie

Webshoppen kom til verden i år 2015 med stor passion og kærlighed til både de "små" og sko. Senere skulle der være mulighed for at kunne kombinere købet af sko med overtøj.

Ideen blev hurtigt taget godt imod hos vores gode leverandører af de mange brands vi idag har samarbejde med.

Siden begyndelsen har vi brugt overskuddet i virksomheden til at udvikle forretningen og opnå en god solid placering på google, hvilket er lykkedes.

Webshoppen har idag en stor kundeportefølje og en solid stabil omsætning, som kun har været stigende. Vi har løbende haft hjælp fra et professionelt marketingsbureau og er pt. igang med at lave ny forbedret webshop, som imødekommer de krav internet handel og online markedsføring/google kræver.

Med den rette innovative ejer, kan denne webshop hurtig udvikles, indtage større markedsandele og laves til en endnu bedre forretning.

Markedet

Børnesko er en nødvendig vare og køberne "arver" sjældent børnesko af andre. Second-hand er ikke meget brugt på dette marked. Købekraften hos kunderne antages at være god blandt andet pga. den gode konjunktur og den prioritering forældre gør når det omhandler deres børns fødder.

Vores konkurrenter er tildels fysiske butikker og andre online-shops med samme vare eller ide. Dog findes der ikke mange som kun sælger børnesko og har en stor unik platform med et godt fodfæste på google.
Ideen bag opstod fordi det ofte var svært at finde et tilstrækkeligt udvalg af børnesko i fysiske forretninger, hvis man ønskede mere end andre kan tilbyde.

Svagheder/udfordringer

Der finde et par andre platforme med børnesko og voksensko. De har på nuværende tidspunkt et større udvalg. Det gælder altså om at udarbejde en forretnings model og vælge en strategi der gør os unikke.

Stærke sider

Webshoppen kom til verden i år 2015 med stor passion og kærlighed til både de "små" og sko. Senere skulle der være mulighed for at kunne kombinere købet af sko med overtøj.

Ideen blev hurtigt taget godt imod hos vores gode leverandører af de mange brands vi idag har samarbejde med.

Siden begyndelsen har vi brugt overskuddet i virksomheden til at udvikle forretningen og opnå en god solid placering på google, hvilket er lykkedes.

Webshoppen har idag en stor kundeportefølje og en solid stabil omsætning, som kun har været stigende. Vi har løbende haft hjælp fra et professionelt marketingsbureau og er pt. igang med at lave ny forbedret webshop, som imødekommer de krav internet handel og online markedesføring/google kræver.

Med den rette innovative ejer, kan denne webshop hurtig udvikles, indtage større markedsandele og laves til en endnu bedre forretning.

Offentlige spørgsmål

Der er indtil videre ikke skrevet nogle offentlige beskeder. Du kan blive den første...

Det er anonymt at stille et offentligt spørgsmål og bliver først offentligt efter godkendelse og svar af sælger
Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
1051

Sælger kontaktet:
15

Følger annoncen:
5

Annonce id-nummer:
31837

Årsag til salg:
Helbred

Annonce oprettet den:
16-09-2019
Udbudspris 50.000 DKK