Denne annonce er inaktiv.

Grunden til dette vil ofte være, at den ikke er blevet godkendt af en Saxis-medarbejder endnu.
Dette sker typisk indenfor 24 timer.

Få besked hvis annoncen bliver aktiv igen
Hele landet

Vikar og rekrutteringsfirma

Franchiseandel i sund virksomhed

  • Flytbarhed:Ikke flytbar
  • Type:Servicevirksomhed
  • Ansatte:5 eller derunder
  • Grundlagt:2017
  • Oprettet den:05-02-2018
  • Annonce set:1545
  • Følgere:13
  • Kontaktet:22
Udbudspris 50.000 DKK Salær ved køb: 5.000 DKK + moms
Tilføj til favoritter

Del annoncen

Beskrivelse

Drømmer du om at blive selvstændig ?
Hvis JA, har du nu muligheden for at blive franchisetager hos os.

Hvis du er interesseret i at være din egen chef og opbygge din egen forretning med hjælp fra et kompetent og velorganiseret supportnetværk - så læs endelig videre!
Vi hjælper initiativrige personer med at opbygge deres egen succesfulde vikarforretning. Når du indgår en franchiseaftale, bliver du medlem af et stærkt team.

Lige fra første trin og hele vejen igennem franchiseprocessen hjælper vi dig med uddannelse og vejledning, så du kan få etableret en succesfuld forretning.
Det hele starter med, at du deltager i et informationsmøde, hvor du skal høre meget mere om os og vores koncept, der ikke før er set i Danmark.
Hvis du vil med os videre, er næste skridt, at du skal gennemgå en test og efterfølgende 1. samtale, hvis du opfylder de kriterier, vi leder efter.

Efterfølgende er du klar til at deltage i vores obligatoriske uddannelsesforløb sideløbende med, at du starter din forretning op.
Franchiseprogrammet baserer sig på den grundholdning, at kæden kun kan få succes, hvis franchisetagerne har succes.

Vores franchisekonceptet bliver kåret som nr. 1 på grund af:
• Lav investering
• Fleksibel etablering
• Enkel drift og et unikt netværk
• Uddannelse der sikrer, at vi har de bedste franchisetagere med os

Hvad får jeg for min investering ?

1. Du lærer, hvordan du planlægger, etablerer og udvikler din forretning
2. Vi laver alt dit regnskab de første 3 mdr. til du selv er klar til at overtage 3. Du får glæde af vores samlede viden og mentorordning
4. Du får glæde af kædens stordriftsfordele, navn og brand
5. Du får et netværk at udveksle erfaringer med
6. Du bliver certificeret vikar-og rekrutteringskonsulent 7. Du bliver en del af en unik vikar- og rekrutteringskæde


De 5 trin til din egen forretning
1. Informationsmøde
2. Test og efterfølgende samtale
3. Gennemgang af franchisekontrakt
4. Endnu en samtale og underskrift på kontrakten
5. Så er du klar til uddannelse og opstart af din forretning

Når er blevet godkendt og har det økonomiske på plads, begynder du at skabe din egen succes. Vi har flere års erfaring med at støtte og arbejde med franchisetagere og du vil mærke, at dine vejledere ved, hvad der skal til for at få samarbejdet til at fungere og dig til at blive en succes.

Påkrævede egenskaber
God service og kvalitet prioriteres højt og vores udvælgelsesproces er omhyggelig, - også hvad angår nye franchisetagere. Det er den personlige vurdering kombineret med den samlede erfaring, der er afgørende. Du er:
• Positiv, udadvendt og med højt humør
• En god købmand
• Have orden i økonomien og startkapital til rådighed
• Være parat til at arbejde på fuld tid med den daglige drift

Produktet

Du kommer til at arbejde med alle former for personaleløsninger - herunder vikar og rekruttering.

Vi arbejder i alle brancher - når du er nystartet, tager du udgangspunkt i dine egene kompetencer og erfaringer fra tidligere ansættelser/brancher mv.

Der er 3 obligatoriske uddannelsesmoduler i løbet af de første 6 mdr.s samarbejde, hvor vi gennemgår branchemuligheder, kundesegmenter, det juridiske, det regnskabsmæssige og det allervigtigste - nemlig salgsdelen. Produkterne skal sælges af dig - og det bliver du klædt på til under uddannelsesforløbet.

Markedsføringskanaler

Sociale medier, jobportaler, forskellige netværksgrupper, eksisterende kunder m.fl.

Økonomiske nøgletal

Meget forsigtigt og realistisk bud på en nystartet franchisetager år 1:

Omsætning vikar og rekruttering kr. 2 mill. Efter betaling af vikarlønninger og franchisefee er overskud (DB1) på kr 550.000,-

Alle nuværende franchisetagere ligger noget over, men nævnte er et meget realistisk bud for 1. år som franchsetager i vikar- og rekrutteringsbranchen.

Omkostninger

Husleje/kontorfællesskab, PC og telefon betales af franchisetager.

Vi anbefaler kontorfællesskab/væksthusplads, da du ikke har brug for fast kontor det første ½ år, hvor du skal på farten og opsøge kunder rigtig mange dage om ugen.

Aktiver

Nogle har eget kontor, andre kontorpladser i et kontorfællesskab.

Du får din egen hjemmeside og en startpakke (merchandise blokke, kuglepenne mv.) udleveres ved opstart.

Endvidere bliver du tildelt en mentor, som altid er tilgængelig og som du mødes med min. x 1/md. det første ½ år.

Virksomhedens historie

Konceptet er udarbejdet af de 2 ejere, der i 2 år har kørt parallelforløb med opbygning af egne vikar- og rekrutteringsforretninger.

Ejerne er nået til en milepæl, der råber efter udvidelse af forretningerne - enten i form af, at vi selv åbner lokationer rundt omkring i landet og bliver indehavere af dem - eller som franchise, som vi har valgt.

Årsagen til vi har valgt franchisemodellen er den, at vi begge meget gerne vil arbejdere videre - altså være hos kunderne, interviewe kandidaterne mv og ikke bruge al vores tid på ledelse af nye lokationer.

Vi vil gerne hjælpe og samarbejde med dygtige mennesker, der kan lede sig selv og ønsker vækst og samarbejde i et stærkt netværk, der hjælper og giver til hinanden.
Ingen begrænsninger på distrikter eller brancher - hele Danmark bliver din arbejdsplads og du må arbejde i alle de brancher, du har lyst til.

Markedet

Markedet er stort - vores kunder er alle SMV'er i DK inkl. offentlige institutioner.
Lige p.t. går markedet kun én vej - opad. Der er meget stor efterspørgsel efter fleksibel arbejdskraft og tendensen er i øjeblikket, at mange mindre virksomheder vælger at outsource rekrutteringsdelen, da de enten ikke selv er specialister indenfor ansættelse af nye medarbejdere og/eller ikke har den fornødne tid til at gøre dette grundigt og professionelt.

Svagheder/udfordringer

Der er en del konkurrenter på markedet, som vi kun ønsker velkommen, da det hjælper os til at holde højt niveau på bl.a. kvaliteten af vores arbejde.
Vi ser konkurrenter som "konkollegaer" og samarbejdspartnere.

Stærke sider

Du bliver en del af et stærkt netværk med kollegaer/samarbejdspartnere i hele landet.
Rig mulighed for videndeling, sparring, forretningsudvikling, fællesskab, positiv tilgang til livet og hinanden og ALTID hjælp at hente.

Strategi

Vi skal være landsdækkende i DK i 2018 - repræsenteret i alle 5 regioner.

Vision

Vi har en vision om, at næste "milestone", som ligger i 2020 er vi i Skandinavien og mod syd bliver det i første omgang Tyskland.

Ideel køber

Nedenstående egenskaber er helt afgørende faktorer, som skal være tilstede - alt det øvrige skal vi nok lære dig under din ceritifcering (3 moduler indenfor de første 6 mdr. af samarbejdet)
Du er
• Positiv, udadvendt og med godt humør
• En god købmand, der har erfaring med salg
• Har orden i økonomien og startkapital til rådighed
• Er parat til at arbejde på fuld tid med den daglige drift

Opstartshjælp

Du får al den hjælp, du har brug for - som tidligere nævnt får alle tildelt en mentor, alle skal gennemgå certificering/uddannelse á 3 moduler.

Ekstra informationer

  • Annonce id-nummer:29495
  • Forretningen opererer i:Hele landet
  • Branche:HR og rekruttering
  • Værdi af ejendomme:0 DKK
  • Værdi af varelager:50.000 DKK
  • Værdi af inventar:50.000 DKK
  • Årsag til salg:Andet
  • Omsætning:5 - 10 million
  • Omsætningsstatus:Har omsætning
  • Overskud før skat:3.500.000 DKK