Produktion af hjælpeværktøj til sushi industrien - InfacTors ApS / Choku Brand

Ansatte
Under 5
Flytbarhed
Kan flyttes
Region
Sjælland
Gem annonce
Plastic injection molding, produktion af hjælpeværktøj til sushi industrien

Virksomheden producerer primært spisepinde-hjælpere. Disse produkter sælges over hele verden. Alt er fuldt oprettet med maskiner, produktionsmetoder, nøgleinteressenter og fuldt klar til produktion. Perfekt mulighed for at komme i gang med produktion.

Med eksisterende udstyr er det muligt at begynde at producere andre plastprodukter og tilbyde sprøjtestøbning.

Det vil være en god start for en person, der er villig til at fremstille unikt produkt og gerne vil have en mulighed for fremtidig vækst med eksisterende udstyr.

Økonomiske nøgletal

I øjeblikket sælges produktet til slutkunder og i bulk til sushirestauranter.

På et produkt er margin til slutkunder ca. 1800% (ja, så meget) og salget i bulk til sushi-restauranter er 300%.

På det andet produkt er margenen til slutkunder ca. 1500%, og salget i bulk til sushirestaurantmargenen varierer, afhængigt af mængder kan det være 170-350%.

Overskud før skat: 0 DKK

Produktet

I øjeblikket ejer virksomheden to produkter.

Dette er spisepindehjælpere. Hvis en person kæmper med at bruge spisepinde (typisk børn) og spiser asiatisk mad, kan man let bruge spisepinde som en professionel ved hjælp af vores produkter.
Produkterne er alsidige, multifunktionelle værktøjer og unikke produkter, der i øjeblikket markedsføres i et tema for sushi, så det passer til ethvert sushimiljø (restaurant, bar).
Alle produkter fremstilles med fødevarekontakt godkendte materialer af høj kvalitet.

Derudover er det naturligvis muligt at fremstille ethvert andet produkt med de eksisterende plastikinjektionsmaskiner - designe egne produkter eller fremstille dele og produkter til andre virksomheder.

Markedsføringskanaler

I øjeblikket bliver alt genereret salg foretaget ved at kontakte potentielle kunder direkte via e-mail. eller guide kunder ind via de sociale medier til hjemmesiden

Kræver mere markedsføring og reklame.
Den primære målgruppe for kunder er sushirestauranter og sushibarer samt asiatiske køkkenrestauranter generelt.

Foruden sushirestauranter er store potentielle kunder sushirestaurant leverandører "Grossister", for at få lettere kontakt til flere sushirestauranter og potentielt større ordrer.

Webstedet sælger i øjeblikket til slutkunder, men vi bevæger os væk fra dette koncept for at fokusere mere på mængde end at sælge i meget lave mængder til slutkunder. Men med en ordentlig markedsføringsstrategi og webstedsreklame kan salg til slutkunder øges dramatisk

Aktiver

Blandt aktiver er der en komplet produktionspark af maskiner:

- 1 stk Arburg 320M plastiksprøjtemaskine
- 1 stk Arburg 221 sprøjtestøbemaskine
- 1 stk HDL Pack flow pakningsmaskine
- 1 hjælpeudstyr - tørringstragle (i øjeblikket ikke brugt, men kan bruges i fremtiden, når man fremstiller andre produkter, der kræver materialetørring).

Materialer lager:
- TPE-granulatmateriale til fremstilling af et produkt
- ca. 2 kg masterbatches (farvepigmenter) på 5 farver

Ikke væsentlige aktiver:
- 1 websted .dk alt - logoer, websted, markedsføringsmateriale, emballering, marketingbokse osv.
- Nære forbindelser med nøgleholdere (værktøj) producent i Kina og Danmark, materiale leverandører, maskinleverandør.
- Ejerskab af produkt ide, design, fremstillingsteknikker
- Kundebase

Varelager på 70.000 kr. inkluderet i prisen Sælger tilbyder at få varelager med som en del af udbudsprisen.
Inventar på 150.000 kr. inkluderet i prisen Sælger tilbyder at få inventar med som en del af udbudsprisen

Markedet

Der er lignende produkter på markedet. Tilsvarende med hensyn til spisepinde med funktionalitet, men de er alle formet som noget andet- mennesker, dyr, legetøjstog mm.
Vores produkt er det eneste produkt, der er formet i et "Sushi" tema. Hvad der adskiller vores produkt fra andre produkter er, at det er lavet af 2K teknologi - hård blød overmuldning.

En anden fordel ved produktet er, at vi bruger fødevarekontakt godkendte materialer. Det er faktisk utroligt, at de fleste af de andre "Konkurrerende" produkter ikke er fremstillet af fødevarekontakt godkendte materialer.
Desuden er vores multifunktionelt produkt ikke et engangsprodukt og kan udføre andre opgaver.

Vi fandt ud af, at vi ikke kun kan tage markedet med dette ene produkt alene. Vi havde brug for noget mere "budgetvenligt" for at tackle det store marked for spisepindehjælpere, der primært kommer fra Kina. Så vi dog, at vores indre dele af produktet faktisk holder spisepinde på egen hånd. Og det er sådan, vi lancerede vores andet produkt.

I øjeblikket er det svært at sige og stort set unødvendigt at sige, at markedet er enormt. Dette produkt er ret let at sælge i USA.

Vores produkt kan løse de største problemer for sushi-restaurantejere - ventetid. Når familier kommer med børn, er det vigtigt på en eller anden måde at holde børnene beskæftiget, produktet gør det, og virksomhedsejere forstår det, hvilket gør deres forretningsmæssige fordele ved at generere ekstra salg og hæve deres kundetilfredshed. man kan se vores egen reklamefilm på youtube herunder, den medfølger selvfølgelig også

https://www.youtube.com/watch?v=BhZEEkD2nQU

Svagheder/udfordringer

Den største udfordring, vi hidtil har stået overfor, er, at alle elsker vores produkt med dets design og funktionalitet. Men sushirestaurant ejere vil tilføje noget af deres eget til det - deres logo, adresse, hjemmeside eller farver.

At fremstille produktet i forskellige farver er overhovedet ikke et problem, kræver bare specielt farveadditiv, hvilket ikke er et spørgsmål, bare et leveringstidsproblem.
Men når man taler om tilpasning med hensyn til logo-udskrivning, er det den vanskelige del.

Vi bruger TPE-materialer til produkterne, og det er meget svært at printe på dette materiale, Opløsning til dette kunne være at tilføje et specielt materiale additiv for at være i stand til at lasergravere på produktet.

Man kunne evt. Lave en speciel type emballage i et neutralt design uden vores logo eller hjemmeside - bare generel produktinformation og funktionalitet og derefter skabe plads til at sætte et klistermærke på toppen.

Stærke sider

Selve produktet er meget unikt og sætter alle konkurrenter til side. Der er ingen lignende produkter med hensyn til design og funktionalitet eller kvalitet.

Det er meget fordelagtigt, at vi er beliggende i Danmark, hvilket gør at kvaliteten skiller sig ud.

Desuden er vores produkter lavet af fødevarekontakt godkendte materialer, mens andre ikke bekymrer sig om det.

Vi forsøger at arbejde direkte med sushirestaurantejere uden mellem mænd - hvilket gør os meget konkurrencedygtige prismæssigt

Vores brand står for materialesikkerhed og produktfunktionalitet.

Som producent er vi i stand til at levere produkter i henhold til kundernes behov

Strategi

Vi tænker konstant på, hvordan vi kan være mere fleksible med hensyn til tilpasning til vores B2B-kunder. Og i øjeblikket er det en svaghed, da mange kunder ønsker at have deres egne logoer på emballagen. Men dette kan være en lille udfordring for den rette

Vores største stærke punkter er vores produkt - det klarer sig meget bedre end konkurrerende produkter og passer meget bedre til sushitemaet

Vision

Generelt handler virksomheden ikke kun om spisepindeprodukter. Med eksisterende maskiner er det muligt at udvide virksomheden og producere andre produkter eller producere dele til andre virksomheder og blive en underleverandør. Så der er forskellige vækstretninger tilgængelige. Eller endda kan det være dem alle på samme tid.

Ideel køber

Den nye ejer skal være interesseret i at have sin egen produktion. Det er et perfekt skridt i at have en familie virksomhed.

At kende mekanik, plast, produktionsprocesser ville være en stor fordel, men ellers er det muligt at lære ganske hurtigt,

Mængden af ​​arbejde afhænger af, hvor meget du ønsker, at din virksomhed skal vokse - fordi det direkte afspejler succes.

Jo mere tid du vil være villig til at sætte det i, jo mere succesfuld kan virksomheden blive.

Du vil være ansvarlig for alt, som store virksomheder er, men snarere i en lille skala - produktudvikling, salg, fremstilling, kundeforhold, markedsføring osv.

Opstartshjælp

Selvfølgelig vil jeg guide og vise alle processer, hvordan alt fungerer og forbliver inden for rækkevidde, hvis der kommer nogen form for spørgsmål via telefon eller e-mail,

Jeg vil sørge for, at en ny ejer er bekendt med processer under produktionen.

Offentlige spørgsmål

Der er indtil videre ikke skrevet nogle offentlige beskeder. Du kan blive den første...

Det er anonymt at stille et offentligt spørgsmål og bliver først offentligt efter godkendelse og svar af sælger
Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
350

Sælger kontaktet:
3

Følger annoncen:
1

Annonce id-nummer:
32660

Årsag til salg:
Fokus på andre forretninger

Annonce oprettet den:
15-06-2020
Udbudspris 250.000 DKK