Administration af Ferie-/Fravær. Abonnementsbaseret løsning søger partner (evt. mulighed for fuld overtagelse)

Ansatte
Under 5
Flytbarhed
Kan flyttes
Ansatte
Under 5
Grundlagt
2017
Flytbarhed
Flytbar
Adresse
Ved henvendelse
Internationalt perspektiv. Løsning, web og App er oversat til 8 sprog og klar til markedsføring.

Erfarent team, med unik og særdeles skalerbar Saas (Software as a Service) løsning til administration af ferie og fravær hos alle typer virksomheder. Løsningen er generisk, kan bruges på tværs af alle brancher, og er let at konfigurere til nye lande/markeder hvad angår regler og sprog. Stort potentiale ved både direkte salg B2B og ved partnerskaber med eksempelvis udbydere af løn-, HR-systemer m.fl. Ejerkredsen søger partner der vil være med til at booste salget og tage virksomheden til next level.

Økonomiske nøgletal

Tal for 2017:
Omsætning: 250K
Antal kunder: 50
Goodwill: 600K
Virksomhedsform: ApS

Regnskab

  • Omsætning:250.000 DKK
  • Ebitda: 10.000 DKK
  • Resultat før skat: 10.000 DKK
  • Balancesum: 650.000 DKK
  • Afkastningsgrad

  • Overskudsgrad

Produktet

Med løsningen er der altid styr på hvem der har ferie og fravær og hvornår. Alle medarbejdere ansøger hurtigt og simpelt om ferie og fravær, og nærmeste leder følger let med i ansøgningerne og kan enten godkende eller afvise.

Fleksible skærmbilleder og rapporter gør det nemt og hurtigt at få det nødvendige overblik over afholdt/resterende ferie, fordelt på fraværstyper, afdelinger, medarbejdere, ferieår m.v.

Systemet er konfigurerbart så det er muligt at opsætte regler på virksomheds- og afdelingsniveau samt helt ned på den enkelte medarbejder.

Løsningen understøtter dermed en megatrend; Bruger-involvering og indflydelse på egen hverdag, til gavn for højere motivation hos den enkelte bruger samtidig med at der skabes overblik centralt. Dette er i skarp modsætning til traditionelle løn- og HR systemer der drives centralt i virksomhederne, og hvor data ikke deles og bruges på tværs.

Markedsføringskanaler

Vi bruger indtil videre Google som den primære salgskanal, og vi har gode erfaringer med antal signup/konverteringer ved hjælp af Google PPC/SEM. Løsning, web og App er netop oversat til 8 sprog, hvilket åbner op for et kæmpe marked. Vi har derudover mulighed for at blive firstmover på stor international markedsplads for produktivitetssoftware, drevet af Microsoft.

Virksomhedens historie

Vi er stiftet tilbage i 2008 hvor vi kom på markedet med 1. generation af vores løsning. I efteråret 2017 lancerede vi så 2. generation, som er en markant mere fleksibel og intuitiv version med flere brugergrænseflader i form af web, App og Office365 integration.

Ideel køber

Den ideelle køber har erfaring med forretningssystemer B2B og kommer med en kommerciel indsigt og netværk der kan bringe virksomheden videre. Eller også er køber en ISV'er der kan se synergier i at koble løsningen på eksisterende forretning. Efter nærmere aftale og ønske fra køber kan nuværende ejerkreds enten fortsætte eller træde helt ud.

Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
878

Sælger kontaktet:
3

Følger annoncen:
6

Annonce id-nummer:
29757

Årsag til salg:
Andet

Annonce oprettet den:
21-03-2018
Søger investor

Ejer ønsker at finde en investor med
kapital eller kompetencer til rådighed.

Udbudspris 500.000 DKK