Denne virksomhed er ikke længere til salg. Søg på lignende virksomheder

Unikt restaurant / gourmet koncept (hele Dk) sælges

Ansatte
Under 5
Flytbarhed
Kan flyttes
Region
Hele landet
Gem annonce
Afprøvet og kørende spisekoncept med potentiale for den/de rette ildsjæle

Vil du overtage et kørende og velafprøvet spise- og smagskoncept, der er 100% klar til at blive rullet ud i hele Danmark? Gourmetkonceptet har haft pilot i foråret 2018 i Odense og fik en del medieomtale on- og offline.

Der medfølger website, kundedatabase, FB- og Instagramprofil, logo samt diverse marketingmateriale. Desuden medfølger GRATIS tilmelding og betalingstjeneste hos NemTilmeld.dk (vel nok DKs nemmeste og bedste løsning på sit felt).

Pga ny virksomhed (opstart primo 2019) kan indehaveren ikke fortsat afsætte de nødvendige ressourcer på konceptet, hvilket det fortjener. Websitet ligger hos Unoeuro og koster månedligt kr. 9,- i web/e-mailhosting.

For den/de rette ildsjæle ligger der gode muligheder for at skabe en spændende foretning fremadrettet.

Ps. Konceptet er på mange måder anderledes end Dinnersday og Dinnersweek og henvender sig til "gourmet"-restauranter.

Økonomiske nøgletal

Konceptet er afprøvet i Odense med to afholdte arrangementer hhv. på The Balcony og Marie Louise i Odense.

Til arrangementerne (der havde status af pre-event) deltog hhv. 32 og 51 betalende gæster.

Produktet

Websitet er et helt nyt spise- og smagskoncept i Danmark, der giver medlemmerne af det eksklusive gourmetfællesskab nogle unikke madoplevelser på forskellige udvalgte gourmetrestauranter.

Konceptet er afprøvet i Odense foråret 2018 og med stor succes. Der er foretaget efterfølgende spørgeskemaundersøgelse, der udviste et meget postivt syn på konceptet.

Vi har udarbejdet en prof. brochure, som kan være indgangskile til at komme i dialog med restauranterne. Denne fremsendes ved kontakt.

Markedsføringskanaler

Konceptet er "KUN" markedsført via digitale medier, herunder indehaverens egen FB-profil/netværk. Ligeledes fik konceptet en del medieomtale i den lokale dagspresse samt diverse større relevante sites/tjenester.

Omkostninger

De månedlige driftsudgifter beløber sig til kr. 9,- / måned og dækker web/e-mailhosting hos UnoEuro.dk.

Betalingsdelen håndteres GRATIS via NemTilmeld.dk og er Danmarks vel nok nemmeste og bedste tilmeldingsløsning.

Aktiver

Der medfølger ALT råmateriale, såvel logo som markedsføringsmateriale (udarbejdet af professionel bureau) samt diverse profiler på SoMe mm.

Der er udarbejdet prof. videomateriale, som også er en del af salget.

Virksomhedens historie

Er startet i 2017 med to indlagte pre-events (pilot).

Markedet

Det vurderes at markedet er stort. Der skyder i disse år mange nye restauranter op, ikke kun i Odense, men generelt over hele Danmark. Målgruppen er "gode" restauranter i større danske byer.

Svagheder/udfordringer

Nyt koncept som restauranterne lige skal tage til sig.

Stærke sider

De to benyttede restauranter i Odense er 100% med 2-3 gange om året, da de så fine eksponeringsmuligeheder mht. konceptet.

Konceptet diff. sig fra Dinnersday og Dinnersweek (der dog har stor succes med deres koncept).

Strategi

Kongstanken var at rulle konceptet ud i 8-10 større danske byer (hvis man havde tiden og ressourcerne til det).

Vision

At blive Danmarks mest kendte spise- og smagsfællesskab.

Ideel køber

Den ideelle køber er en eller to ildsjæle, der kan se potentialet i konceptet og har mulighed for - evt. som fritidskoncept i starten - at bruge den fornødne tid på hhv. kontakt og møde med restauranterne og være kreativ på markedsføringen.

Opstartshjælp

Der vil være hjælp i opstarten mht. strategi og lavpraktisk planlægning mm.

Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
4684

Sælger kontaktet:
5

Følger annoncen:
6

Annonce id-nummer:
30479

Årsag til salg:
Andet

Annonce oprettet den:
02-10-2018
Udbudspris 15.000 DKK