Denne annonce er inaktiv.

Grunden til dette vil ofte være, at den ikke er blevet godkendt af en Saxis-medarbejder endnu.
Dette sker typisk indenfor 24 timer.

Få besked hvis annoncen bliver aktiv igen

Få din egen salgsbil og en attraktiv indtjening.

Ansatte
Under 5
Flytbarhed
Kan flyttes
Region
Sjælland
Gem annonce
Vi har banet vejen for dig
Franchise aftale

Franchisetager får retten til at drive
selskab indenfor givet forretningskoncept.

Kan du, vil du, sælge TRYGHED, som er den højeste værdi et menneske kan opnå?

• Du skal sælge produktet alle har ventet på.
• Du bliver også social med gode kolleger.
• Du får løbende god salgsopbakning.
• Du planlægger selv din hverdag.

ENDELIG er den her, en NEM App til din smartphone, som gør BOLIGEN intelligent og brugeren TRYG.

Hos os vil du blive en del af et energisk miljø med stor opbakning.

Vi gør din BOLIG intelligent og dig TRYG
Vores slogan er: os, der passer på hinanden.

Din bruttoindtjening vil ligge på minimum kr. 20.000 om ugen.

Økonomiske nøgletal

Din startkapital er på 80.000 og kan lånes gennem os og bruges til, at stifte dit eget ApS.
Har du et ApS i forvejen så er det bedre en at oprette et nyt ApS.

Den høje indtjeningsmulighed tilhører dit 100% ejet ApS og du er direktøren og dig alene som bestemmer over pengene.
En fælles bogholder ordner det praktisk, så du kan koncentrere dig om at tjene penge.
Udover din løn skal dit ApS betale følgende:
Salgsbil: kr. 3.500 ex. vægtafgift og forsikring.
Diesel: kr. 3-5.000
Diverse: kr. 15.000

Din bruttoindtjening skal ligge på minimum kr. 20.000 om ugen.
Vi tilbyder løbende 60 dages varekredit.

Produktet

HVEM ER VI?
DIGITALISERET NABOHJÆLP - En enkel og effektiv måde, at skabe TRYGHED og SIKKERHED, både ude og hjemme.
Vi bygger på bred erfaring og der er investeret mange ressourcer i udvikling og design, til stor værdi for brugeren.
Vi står overfor en stigende tendens, indenfor indbrud, tyveri, brand, hærværk, hjemmerøveri og vold.
Det stiller forbrugeren overfor flere udfordringer end nogensinde før.
Hos os tror vi på, at vejen til større tryghed, er vores evne til at udvikle brugervenlighed og enkelthed.
På denne måde giver vi brugeren muligheden for, at styre deres bolig uanset om de er hjemme eller ude.
Endvidere kan brugeren spare op til 30 % på el, vand og varme og samtidig føle sig tryg, uanset hvor i verden de befinder sig.
Vi gør meget ud af uddannelse til vores franchisetagere, således at de kan yde den service kunden forventer.
Vi udvikler kontinuerligt nye teknologier, som skaber intelligente boliger og tryghed der styres via app til smartphones.
Alt sammen i et elegant design og nemt at betjene for brugeren.
Se produktvideoen inde på vores hjemmeside www.com4tzone.dk og tag også et kig på vores facebookside - com4tzone Danmark.

Markedsføringskanaler

Vi stiller en mødebooker til din rådighed og din hverdag kan se sådan her ud:

Dagen starter med, at du hos mødebookeren tjekker om du har fået en aftale, om en demonstration eller en montering/opsætning hos en mulig kunde.
Ind imellem møderne og monteringen skal du afholde kaffemøder. Et kaffemøde er vores salgskanal til en ny kunde. Et kaffemøde etableres ved, at du skal arbejde hårdt for, at din eksisterende kunde få tilknyttet hjælpere som f.eks. er 2 naboer, en ven og et familiemedlem.
Det er hjælperne som også får en høj sirene på dennes smartphone, hvis der f.eks. er brand, vand på gulvet, indbrud eller hvis der trykkes på overfaldsalarmen. Det kalder vi - os, der passer på hinanden.
På det kaffemøde har du småkager med og skal gennemgå en tjekliste om hvordan hjælperne skal forholde sig, hvis alarmen går.
Men det er med det formål også at sælge til hjælperne, det er eksisterende kunder vi markedfører os igennem.
Når du har solgt, skal du aftale tid for montering/opsætning indenfor 4 hverdage. Du kan også aftale montering/opsætning med det samme og gå ud i din bil og hente varerne. Du skal altid have systemer inkl. tilbehør liggende i din bil.
Vi bestemmer i fællesskab en dag om uge, hvor du mødes med andre franchisetagere til frokost. Det er også den dag du bestiller varer, planlægger næste uge og ordner ting du ikke har nået.
Lørdag og Søndag er gode dage til kundebesøg, så her planlægger du selv de dage sammen med mødebookeren.
Du har backup fra os, omkring salget og produktet, alle dage hverdage.

Varelager på 80.000 kr. inkluderet i prisen Sælger tilbyder at få varelager med som en del af udbudsprisen.

Virksomhedens historie

Vi blev grundlagt i 2012 med det formål, at skabe en App til din smartphone som er nem at finde ud af og giver dig mere tryghed.

Vi vil gerne passe på vores værdier; vores børn, vores bolig, vores kæledyr, vores bil, cykel mv. – Vi vil gerne rejse og hygge med familie og venner uden at skulle bekymre os om bl.a. indbrud eller brand. Vi vil også gerne, trygt, kunne være i vores egen bolig uden, at skulle bekymre os om bl.a. hjemmerøverier mv.

Vi vil også gerne spare penge og gøre vores bolig intelligent, hvor man bl.a. kan styre lyset og se live video.

Derfor satte vi os for at skabe en løsning, hvor du på en simpel måde kan gøre din hverdag nemmere og mere tryg. En løsning som er samlet i én App – så du kan fjernstyre fra din smartphone.

Vi sætter en ære i vores arbejde og går ikke på kompromis med kvaliteten og fælles for det hele:

Kunden er i centrum.

Markedet

Det globale marked for Smart Home løsninger forventes, at være:

104 mia. dk i 2016 og 286 mia. dk i 2020

Markederne (DK,S, AUS/NZ) er forventningerne:

1,9 mia. dk i 2016 og 6,9 mia. dk i 2020

Årlig vækstrate i 2016-2020 er ca. 38% årligt gennemsnitlig penetration i 2020 mellem 5.15 –6.02%

Gennemsnitlig omsætning af Smart Home pr. forbruger 13.100 dk (2016)

I Danmark er der mere end 450.000 husstande, fritidsboliger og mindre erhverv, der ønsker at investere i en Smart Home Løsning

Strategi

Vores salgsstrategi er, at etablere salgsbiler i de større byer, som også monterer hos kunden (PLUG and PLAY)
Du behøver ikke have en håndværkeruddannelse og du får en stor opbakning fra vores mødebookere samt kursusafdelingen.

Vi er en DANSK virksomhed med et banebrydende og revolutionerende produkt, der har besluttet at gennemføre en ekspansiv vækststrategi, hvor vi vil skabe kontakt til flere salgsbiler i de større byer. (du må også gerne bo på landet) Den markedsmæssige udvikling og det store fokus på indbrud, nabohjælp og besparelse på el, vand og varme gør, at vi her og nu ønsker vækst for at blive TOP OF MIND, og derfor har brug for 4-6 salgsbiler.

Vi ønsker:
At samarbejde med kvalificerede franchisetagere
At planlægge markedsføringsmæssige tiltag
At etablere vores egen kursusafdeling
At etablere egne mødebookere


Vision

Vi ønsker at være en virksomhed i konstant vækst, der kontinuerligt udvikler nye teknologier til at skabe intelligente hjem og tryghed. vi ønsker endvidere at introducere applikationer til smartphones - i et elegant design, der er nem at bruge, og som er til stor værdi for brugeren

Ideel køber

Det er vigtigt at;
• du er præsentabelt.
• du er meget udadvendt.
• du har masser af gåpåmod.
• du har ordnede forhold privat.

Hos os vil du blive en del af et energisk miljø med stor opbakning.

Opstartshjælp

Løbende produkt- og salgskurser og en ATTRAKTIV indtjeningsmulighed på over 80.000 kroner før skat om måneden.

Vi har banet vejen for dig, også økonomisk

Vi tilbyder også kredit, så du kan nå at sælge varen, før du skal betale for det.

Sælger tilbyder finansering

Sælger har ikke valgt at oplyse vilkår for finansering, dette aftales ved nærmere henvendelse.

Offentlige spørgsmål

Denne annonce er inaktiv...

Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
3174

Sælger kontaktet:
15

Følger annoncen:
8

Annonce id-nummer:
30634

Årsag til salg:
Andet

Annonce oprettet den:
16-11-2018
Franchise aftale

Franchisetager får retten til at drive
selskab indenfor givet forretningskoncept.

Udbudspris 80.000 DKK