Veludført natklub og event app (kun til iOS)

Baseret på gelocation og kalendersystem

Omsætning 0 - 1/2 million
Flytbarhed Flytbar
Ansatte Under 5
Grundlagt 2016

Appen er baseret på geolocation og et kalendersystem, der gør det nemt for folk at mødes med andre der skal i byen eller til samme event som dem selv. Projektet har indtil d.d. været bygget op omkring festivaller og det Københavnske natteliv. Omsætning genereres via brugerne, som kan tilkøbe nye features i appen. Der er dog ingen omsætning på nuværende tidspunkt, da projektet er sat i bero grundet andre projekter.

Der er investeret 120.000 DKK i udviklingen af appen. Appen er kodet af et internationalt team, som har stået bag flere succesfulde danske såvel som internationale apps. Hvis det ønskes kan dette team overtages til at varetage fremtidig videreudvikling og vedligeholdelse af appen.

Da appen er bygget op omkring et kalendersystem og gelocation, så er forretningsmodellen og potentialet meget skallerbart til andre brancher såsom restauranter, cafeer, sport, fitness-kæder, museer, parker, natklubber, events, festivaler mm.

Produktet

App’en fungerer på følgende måde:

1. Brugeren vælger hvilken dato man skal ud.
2. Brugeren får derefter vist en billede-liste med de forskellige clubs og events hvorfra brugeren kan vælge den/de clubs og events han/hun deltager i
3. Brugeren får derefter vist et feed med andre brugere der også skal på samme clubs/events som dem selv
4. Brugerne kan matche via 2 match funktioner:

”Hjerte”, der fungerer ligesom et almindeligt ”like”, som viser man er interesseret i den anden person. Dette er anonymt. Der opstår et match hvis to personer ”liker” hinanden.
”Drink”, sender en notifikation til personen om at du er interesseret i at mødes til en drink (er en premium feature)

5. Når brugerne matcher kan de herefter skrive sammen og aftale at mødes på deres fælles club eller event på den aften de skal ud.

Appen er bygget på engelsk hvilket gør at man nemt kan udbrede den globalt. Derudover er der massere af muligheder for at implementere flere services i appen, som fx booking af bord/drinks på clubs, booking af billetter til events, spring foran i køen på clubben for penge funktion, etc.

Aktiver

Med i prisen følger:

• Hjemmeside
• Facebook og Instagram side
• Diverse sociale kanaler
• Mange flotte billeder og professionelle promo videoer til markedsføring.
• Opsat Google analytics system
• 2000 brugere alle her i København og de fleste i alderen 18 – 24. (App'en har dog været sat i standby i et stykke tid og brugerene er derfor ikke aktive. De er dog i systemet og de fleste kan
genaktiveres.

Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
5009

Sælger kontaktet:
21

Følger annoncen:
10

Annonce id-nummer:
28737

Omsætnings status:
Endnu ingen omsætning

Årsag til salg:
Fokus på andre forretninger

Annonce oprettet den:
12-10-2017
Udbudspris 40.000 DKK